Bir ay oldu savcılığa başvuralı. kağıt gelmedi? acaba mahkeme mi açılacak bu sefer o yüzden geç gelecek?

bir ay oldu savcılığa başvuralı. kağıt gelmedi? acaba mahkeme mi açılacak bu sefer o yüzden geç gelecek?
Bir ay oldu savcılığa başvuralı. kağıt gelmedi? acaba mahkeme mi açılacak bu sefer o yüzden geç gelecek?
Cevapla