Kızlar, "Eş" mi "Karımı" :) ?

"Karı" kelimesini sevmiyorsunuz. ama nikah memuru karı koca ilan ederken kulağınıza hoş geliyor ve hatta bu kelimeler sizi mutlu ediyor. Ama eden "Karı Koca" denince güzel de, "Karı" denince güzel olmadığını savunuyorsunuz. :)
Kızlar, "Eş" mi "Karımı" :) ?
Cevapla