Abi/Abla meselesi / Kendinizden kaç yaş büyüklere abi / abla demeliyiz?

Kişilikle alakalı aslında ama kendimden 3 4 yaş büyük kişilere isimleriyle hitap edince saygısızlık oluyor mu ki? kendisine de sormaya çekiniyorum :/ yaş aralığı kaç olmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
Sana nasıl hitap etmemi istersin diye sorsak yanlış anlaşılı mıki?
Abi/Abla meselesi / Kendinizden kaç yaş büyüklere abi / abla demeliyiz?
Cevapla