Kendinizden kaç yaş büyüklere abi/abla diyorsunuz?

Benim böyle lanet bir takıntım var, herkese abi/abla diyemiyorum. Dün bununla ilgili bir olay yaşadım karşımdaki kişi benden 4 yaş büyük idi (kendisinden hiç haz etmem o da bunu bilir) benden ona abla dememi istedi ben de güldüm. Saçma geldi bana, insan neden kendini büyük görmek ister ki! Bu kişi aynı zamanda benimle sürekli rekabet içinde olan biri. Sonuç olarak cevap bile vermedim güldüm geçtim. İsmiyle hitap etmeye devam ediyorum. Peki siz hangi şartlarda abi/abla dersiniz ya da demezsiniz?
Kendinizden kaç yaş büyüklere abi/abla diyorsunuz?
Kendinizden kaç yaş büyüklere abi/abla diyorsunuz?
Cevapla