Mesajlaşırken yapılan kısaltmalar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mesela 'ne yapıyorsun' --- 'napıyorsun' --- 'napıyon' gibi
Mesajlaşırken yapılan kısaltmalar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla