"Bugünü düşünürüm.. Dün geçti, yarın var mı? Gençliğine güvenme.. Ölen hep ihtiyar mı?


Evet arkadaşlar biraz da gerçeklerle yüzleşelim mi?
Bu söz size neyi hatırlatıyor ölümden ne kadar uzağız veya ölüm bize ne kadar yakın farkında mıyız?
Yarına garantisi olan var mı ya da 5 dk sonra ölmeyeceğimizi kim biliyor?

ölüme bir hazırlığımız var mı farzedin ki simdi şu an burada tövbe bile edemeden öldük peki ya sonrasında ne olacak?

Rabbim herkese imanlı ölüm nasip etsin

"Allah'ın emir ve kazası (izni) olmadıkça hiçbir kimseye ölmek yoktur. O (ölüm), belli bir süreye/ecele göre yazılmıştır. Her kim, dünya nimetini isterse, kendisine ondan veririz; kim de âhiret sevabını isterse ona da bundan veririz. Biz, şükredenleri mükâfatlandıracağız." (3/Âl-i İmrân, 145)
"Bugünü düşünürüm.. Dün geçti, yarın var mı? Gençliğine güvenme.. Ölen hep ihtiyar mı?
Cevapla