Evet arkadaşlar biraz da gerçeklerle yüzleşelim mi?
Bu söz size neyi hatırlatıyor ölümden ne kadar uzağız veya ölüm bize ne kadar yakın farkında mıyız?
Yarına garantisi olan var mı ya da 5 dk sonra ölmeyeceğimizi kim biliyor?
ölüme bir hazırlığımız var mı farzedin ki simdi şu an burada tövbe bile edemeden öldük peki ya sonrasında ne olacak?
Rabbim herkese imanlı ölüm nasip etsin
"Allah'ın emir ve kazası (izni) olmadıkça hiçbir kimseye ölmek yoktur. O (ölüm), belli bir süreye/ecele göre yazılmıştır. Her kim, dünya nimetini isterse, kendisine ondan veririz; kim de âhiret sevabını isterse ona da bundan veririz. Biz, şükredenleri mükâfatlandıracağız." (3/Âl-i İmrân, 145)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar