Kayınvalidem evlatları arasında ayrım yapıyor adaletsiz davranıyor bunun günahı var mıdır?

kayınvalidem en başından beri küçük evladını kayırıyor büyük oğluna oğlu gibi davranmıyor bana da gelini gibi davranmıyor sahiplenmiyor hiçbir zaman. ne arar ne sorar sadece diğer oğlu torunu gelinini kayırıp seviyor bizim yüzümüze bile bakmıyor evinde bile bizim bir tek evlilik resmimiz yok sadece oğlu gelini torununun bir sürü resimleri var ben evlendiğimden beri hep bu şekilde bana bir kere geliniymişim gibi davranmadı hep diğer gelinini el üstünde tutuyor evini onlara vermiş oturtuyor evi boş duruyor bize vermiyor oturmamız için. kendi oğlunu arayıp sormuyor şimdi torunu olacak onu bile sevmeyeceğinden eminim. bu adaletsizlik değil midir günahı nedir
Kayınvalidem evlatları arasında ayrım yapıyor adaletsiz davranıyor bunun günahı var mıdır?
Cevapla