Sevgilimle her şey yolunda çok iyi gidiyor fakat okullarımız seneye ayrılacak

sevgilimle herşey yolunda çok iyi gidiyo fakat okullarımız seneye ayrılıcak ve farklı arkadaşlıklar farklı insanlar tanıycak tabi bunlardan birisi de beni korkutan kızlar... onu kaybetmekten çok korkuyorum o da aynı şekilde korkuyo ama farklı bi okula giderse değişiceğini yeni kızlar tanıyıp beni unutucağını bi türlü kafamdan çıkaramıyorum sizce böyle bişey olabilir mi ? olmasını istemediğim için de ne yapmalıyım lütfen yardım edin siz belki yaşamışsınızdır ne yapmam gerekeceğini bilmiyorum lütfen yardımcı olun öğüt verin :/
Sevgilimle her şey yolunda çok iyi gidiyor fakat okullarımız seneye ayrılacak
Cevapla