Hazar Ergüçlü hakkında ne düşünüyorsunuz?

Belki bilmeyeniniz vardır. Medcezir'in Eylül'ü.
Bu gece Beyaz Show' a katıldı ve ettiği iki cümle neredeyse gündeme oturdu.

İlki, "küçükken öğretmenim bana sorduğunda ben Türk Bayrağı olmak istiyordum. Küçüklük işte insan ne olacağını bilmiyor" lafıydı. Ikincisi ise Diyarbakır'a geçmiş olsun demesiydi.

Siz ne düşünüyor sunuz? Sizce Hazar yanlış anlaşılmış olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kesinlikle yanlış anlaşıldığını düşünüyorum ilk cümlesinde. Çünkü evet ne istediğini bilmiyormuş ki bayrak demiş. Eğer ne istediğini bilse öğretmen falan derdi.
Hazar Ergüçlü hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla