Metro da ilkten fark etmedim ama adam tuhaf tuhaf bakıyodu yüzüme eğdim başımı demire yaslanmıştım o yüzden kendimi güvende sanıyodum ama sonra kalçamda elini hissettim hemen çekildim çanta koydum araya cam kenarında bir genç vardı yerini bana versin diye baktım yüzüne fark etti adamın beni rahatsız ettiğini ama karşılığında ne yaptı biliyor musunuz eliyle pantolonunun önüyle oynadı. Ağlamak istedim o an. Yanlış anlamayın neden sesini çıkartmadın diyeceksiniz. Ama bir arkadaşım en son sesini çıkarttığında adam kendisine iftira attığını söyleyerek herkesin içinde ağza alınmayacak hakaretler etti ve kıza saldırdı. Kalabalık ayırdı. Söyler misiniz ne yapamız gerekiyor taciz edilmemek için? Dikkat çekecek şeyler giymiyorum tesettürlüyüm ama yinede durum değişmiyor. Ben 21 yaşındayım ama bunları yapan adamlar 30, 40 yaşında abi diyeceğim adamlar biz daha ne yapalım? Gören yardım edeceğine pislikleşiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
- Aile & Toplum konusunda 570 cevap paylaştı.
+1 yılSenin yapacağın ve yapman gereken şey o insan artığı sana dokunduğu an avazın çıktığı kadar bağırıp durumu millete duyurman adam ellemiş araya çanta koymuşsun çantayı aşmayacak mı o adam o 2. hayvana gelirsek abazan itin önde gideniymiş eğer ki CHP ya da sol zihniyete sahipse onların bir kısmında tesettürlülere karşı bir nefret var belki de aklı sıra sana ders verdirmek istemiştir. Şerefsizlik parayla değil ki. En ufak rahatsız edici davranışlarla karşılaştığında hemen ortalığı ayağa kaldıracaksın olayı sen başlattığın için yardım dile ciddi ciddi kimse iftira atamaz ülkemizde hemen herkes (bu tarz davranışları yapan it sürüsü de dahil) zor durumdaki kızlara yardım elini uzatır buna emin ol dayak atmayı seven bir milletiz böylelerine de hiç acımayız gerekeni yapmadığın için suç sende korkmayacaksın ya o vagon boş olsaydı ne yapacaktın?
35 Yorumla
Soran+1 yılbilmiyorum sesimi çıkartmam gerekirdi haklısın da o an kolay bir şey değil anlıyor musun ama öyle yapmaya çalışıcam gerek kalmaz inşallah o soruyu sorma lütfen Allah korusun
- +1 yıl
Kötü bir deneyim olmuş ama o kadar kızın arasında o adam niye sana göz koydu demire nasıl yaslandın bunları göz önünde bulundur bu tarz hayvanlara karşı kendini sadece sen korursun her ortamda seni kollayacak birini bulamazsın dövüş kursuna falanda gitme boşa aklına öyle bir şey geldiyse bir faydası olmayacaktır ha gidersin gitmezsin orası ayrı ama işin o raddeye gelmeden senin tüm önlemleri almış olman lazım ki insanlar o şekilde sana yönelmesin
Soran+1 yıldemir dediğim yer şu tekerlekli sandalyeleri yerleştirmek için konulmuş yaslanma yerine benzer yerler var ya oralar bir kızla yanyana duruyordu orada ve üzerimde uzun montum vardı dikkat çekecek bir şekilde durmuyordum
- +1 yıl
Dediğin gibiyse o adamın şerefsizliği beddua etmek istiyorum ama yanacak can onun ki olsa bile bana olmasını istemeyeceğim şeyi başkasına da söylemek istemiyorum. Ama senin üzerinden bütün kızlara sesleniyorum böyle bir durumla karşılaşırsanız bağırmaktan sakın ha çekinmeyin korkmayın 3-5 enik korksa veya bilerek yardım etmese bile siz bağırın yardım isteyin koskoca araçlarda emin olun en az bir kişi yardım eder ve o etki giderek büyük siz siz olun korkmayın korkarsanız onların kötü emellerine hizmet etmiş olursunuz olan size olur. Allah bir daha göstermesin deyim ve konuyu noktalayalım ki daha fazla üzülmeyesin ama korkma kim olursa ne olursa olsun isterse 100 metre boyunda canavar olsun her daim zalime dur diyecek birileri vardır.
Soran+1 yılteşekkür ederim haklısınız
En İyi Cevaplar
way şerefsizz köpek.
böyle birine denk geldim ben.
toplu taşımada sıkışıktı. ben genelde en arkaya oturuyorum.
güzel alımlı bir kız yüz ifadesi çok değişikti sanki hasta gibiydi kızarmıştı v yüzü ekşimişti bunun nesi var diye kıllandım dikkatli bakınca birinin ona sokulduğunu gördüm elini kızın kalçasına doğru götürüyor ve çevresini kolluyordu.
bizim bölgede böylelerine ağaç skarlar.
ben yerimden kalktım ve kıza doğru gittim.
benim yerime otur dedim.
şöförün yanına yaklaştım ve arabayı durdur fakat kapıyı açma.
niye dediğinde ise çaktırma içerde kızı taciz eden bir pç var.
adam delikanlı çıktı ve durdurdu aracı koltuk altından sopayı çıkardı yandan atladı ortaya adamın yediği dayak ona bir ömür yeter.31 Yorumla
Soran+1 yılişte bende böyle olur sandım yerini verir yardım eder görüyor kardeşi yaşındayım ama öyle bir gülüp o hareketi yaptı ki delikanlılık ölmüş diye düşündüm keşke hep öyle olsa bu olaylar azalırdı
+1 yılBir keresinde yanimda bana temas ettikce kactigim tacizcim en sonunda bacaklarima surtunerek yere oturmustu. O anda diger tarafimdaki adama yalvararak yer degistirebilir miyiz diye sordum, benim yerim degisince yasli bir amca elindeki semsiyeyi tacizcinin kafasina indirdi ve kizmaya basladi. Sustugum icin kendimi cok kotu hissetmistim ama bagirmaya da korkmustum :( 10 yil gecti uzerinden ogun ses cikarmadigima hala pismanim.
Korkmayalim, sesimizi yukseltelim artik. Bir babayigit cikar nasilsa veya bir korkusuz kadin vardir, kadin dayanismasi yapar hemen... ben varim en azindan, gel bacim burada yer var diyecek kadar cesur kadin...716 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim beni anladığın için..
Soran+1 yılSen burjuvasın tamam mı amca?
- +1 yıl
Ne demek :) bunu yasayan bilir, ne kadar gurur kirici ve utanc verici anlardir bizim icin... ve en kotusu muskul durumda kafasini diger tarafa ceviren insanlari gormek...
Konuya duyarlilikla yaklasan erkeklere de tesekkur etmeliyiz, onlarin destegi de cok onemli
Soran+1 yılo zaman büyümeye çalışma kardeşim yaşın 50 görünüyor
- +1 yıl
Beyinsiz bir okuz olacagima koylu olurum daha iyi... Simdi ikile kendine cok sovdurmeden @subuonlar !!!
- +1 yıl
Bas git, uzatma!!! @subuonlar
Soran+1 yılteşekkürler yorum yapıp zaman ayırdığınız için
- +1 yıl
Küçük beyinli @şubuonlar
- +1 yıl
valla yazik ya kiz olmak hakkaten zor, bir kadindan etkilenirsin evet, belki cekici giyinmistr cdden, etkilenmissindr bu insanin kontrol edemeyecegi bir durum yanlis bir durumda degil. ama gidipte sozlu veya fiziksel taciz etmek cdden nasil bisey anlamiyorum. adiniza cidden uzuldum yani umarm bidaha olmaz soruyu soran arkadasada olmaz ins. ben farketsem dalardim heralde diger insanlari bilemicem.
Soran+1 yılteşekkür ederim inşallah hiç kimse böyle bir durumda kalmaz @jeann
- +1 yıl
+1 yılBundan yaklasik bir yil once insanlarin icinde benzeri basima gldi bagirdimncagirdim diye adam beni sozlu taciz ediyor diye iftira atti ayakkabi canta ne varsa basinda paraladik arkadasimla karakolluk olduk hicte pisman degilim iyiki yapmisim.
susmayacaksin !21 Yorumla
Soran+1 yılen iyisini yapmışsın haklısın susmamak gerek bend eöyle yapmaya çalışıcam o an panikliyorum donup kalıyorum ama yenicem bunu
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
47Cevap
Ulaşım araçları kadınlara ayrı erkeklere ayrı olmalı. Bunu söyleyince yobaz ve gerici oluyoruz, sizler bu rezaleti devam ettirerek taciz edeni koruyup taciz edileni de mağdur ediyorsunuz. Vay! haremlik-selamlık mı olurmuş, aman ha! avrupalılar duymasın rezil oluruz :) Ulan bundan büyük rezillik mi var, elleyen elleyene.
Taciz edene en ağır cezayı layık görürsünüz, fakat açıp göstermek de taciz etmektir. Öyleyse her iki tarafa da uygulansın en ağır cezalar.11 Yorumla
Soran+1 yılAynen bunu deyince yobaz diyorlar insana. Hemen Türkiyenin sonu karanlığa araplığa bağlanıyor. Osmanlıdan gelen biz avrupalıları taklit ediyoruz
Bence siz çok saçmasınız bazı bazı sizin bu tacizcileri alkışladığını düşünüyorum bir karakola bile. Gitseydin cam kaydı alınabiliyor ve o insan teşir edilebiliyor birde sana kimse yardım etmek zorunda değil sen birey olarak hakkını kullanmak zorundasın. Ve oradan diğer vagona. Pek ala geçebilir maministle diafonda konuşabilirdin o zat inmeden yakalanabilir ceza alabilirdi şimdi sen ve senin vibiler ona bir koz daha verdiniz. Ve ben bu olaya çok inanmadım bizim halk bir duygusal alık hemen sana hak vermişler bu olayda sen bir suçlusun tesettürlü olup olmamanda kimseyi ilgilendirmiyor
16 Yorumla
Soran+1 yılkarakola gitmek öyle mi bu ülkede tacizle ilgilendiklerini mi sanıyorsunuz? Kocanın karısına tecavüz etme hakkının olduğu bunun yasal olduğu bir ülkeden karakola gidip şikayette bulunacağım öyle mi? Teşhir edildikten sonra ne oluyor peki bir şey değişiyor mu? Tıklım tıklım bir metrodan bahsediyoruz ve durağa gelir gelmez indim zaten. Kimse kimseye yardım etmek zorunda değil diye düşünen siz ve sizin gibiler yüzünden de yüz buluyorlar. Benim bildiğim buna izin vermek erkekliğe de girmiyor zira. Sizin bu olaya inanıp inanmamanız zerre kadar umurumda değil ben buraya Türkiye de nadir yaşanan bir olayı anlatmadım çünkü Siz burjuva sınıfı olarak kurnazlığınızla gururlanın. Tesettürlü olduğumu oraya yazmamın nedenini anlayamıyorsanız bir şey diyemicem açıklanacak bir sebep yok çünkü gayet net
Soran+1 yılinsanları kendi düşüncelerinize göre kalıba sokmaya ne kadar meraklısınız böyle o an şartlar ne gerektiriyorsa onu yaptım sizin kalıplarınıza göre değil hiçbir şey o an hastaydım ve etrafı inceleyecek halde değildim ama şartları bilmeden konuşmuş olmak için konuştuğunuz için sizin için benim sözlerim bir anlam ifade etmiyor. Siz bir kalıplarınızdan kurtulun onsan sonra bana zihniyet deyin
- +1 yıl
İnan okul bile okumadım ama kendimi geliştirdim isfiyorumki biraz kendimizi eğitelim böyle pislikler aramızda olmasın. İnsan hiç bişi yapamasa bile vagonu terk eder hadi onuda yapamadın makinistle konuşabiliniyor oda güvenlikle bağlantılı inmeden onun ifade vermesi gerekicekti ve 12saat tutulabilinecekti orada aynısı benim arkadşımın başına geldi saN neler olduğunu anlatamicam ama 2kişi şu an ceza evinde
Soran+1 yılmetrodan indiğimi daha kaç kez belirtmem gerekiyor?
+1 yılİnsanlık gerçekten ölmüş.
Sözde demiyorum, öyle bir olaya şahit olsam, gerekeni yaparım.
Keza 3 ay önce bir bayana dokunup taciz etmeye çalışan kişinin arkasına yaklaştım ve o inene kadar ona dik dik baktım ve hiçbirşey yapamadan otobüsten inmesini sağladım
Kavga etmem belki ama gerekeni yapardım.11 Yorumla
Soran+1 yıltepkisiz kalmamak. anlatmaya olmasını ummaya çalıştığım şey buydu
+1 yılMaalesef iyice azgın toplum oluyoruz, iyice sapıklar çoğalıyor, bundan da kötüsü ne artık insanlar tepkisiz görmezden geliyorlar, bir kötü olay duydum (baya kansızca burada anlatılacak bir şey değil, tecavüz ile ilgili) o olayı duyduktan sonra iyice anladım
insanlık yok ölmüş, şuana kadar gözümün önünde bir olay olmadı ama olduğu takdirde dayak yeyip yemeyeceğim umurumda değil o adama orada tepkimi koyacağım gayet sert şekilde.16 Yorumla
Soran+1 yılLütfen tepkinizi gösterin kimse yardımcı olmuyor. O an o kişi orada bir şey diyemiyor iftira atarsa diye öyle kötü bir şey ki bir de hiç kimse yardıma yanaşmayınca görmezden gelince çok çok kötü
- +1 yıl
Ne yazık ki geldiğimiz nokta bu, herkes gözünü kapatıyor kulağını tıkıyor korkuyorlar. Gözümde o görmezden gelenler o suçu işleyenden bir farkı yok keşke herkes tepkisini koyabilse karşılık verse, kendi güvenliğini sağlamak için yanında biber gazı taşıman gerekiyor etrafımda kalabalık var diye güvenemiyorsun artık. Düzelecek gibi durmuyor her geçen gün daha da kötüye gidiyor...
Soran+1 yılbiber gazı taşıyorum ama her ortamda kullanılmıyor ki dediğin gibi biraz sessiz bir insanım sesimi çıkartmam lazım ne olursa olsun
+1 yılBEn olacaktım orada yardım ederim sana yaptıklarına pişman olurdu allah böyle erkekleri ıslah etsin allahın abazaları kadına aç erkekler gebersin ya
18 Yorumla
Soran+1 yılaminnn inşallahhh bende susmicam nasıl olsa iki türlüde bir şey değişmiyor
- +1 yıl
Nasıl yani
- +1 yıl
Hımmm tamam
- +1 yıl
Ben ağzına sıçarım böyle bişey olsa
- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılTaciz iyi değil maalesef. Bir defasında fark edip kızla yer değiştirmiştim. Aynı durumu erkeklere yapan kızlarda var, sadece yaş ve cinsiyet değil zihniyet sorunlu.
23 Yorumla
Soran+1 yılkızlarda mı var ciddi misiniz
- +1 yıl
Gayet ciddiyim.
Soran+1 yılAllah yardımcımız olsun
Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Şırnak mı bulunduğun yer? Ağzım var diye saçmalamazmısınız artık? Nasıl anlatıyor ya. Türk değilim ama Türk halkı bu konuda Heleki toplum içinde çok hassastır bunu iyi biliyorum. Ben şahsen senin şu uyduruk hikayene inanmadım 😕. Ankarada böyle bişey olsa ben o eli Kırarım.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Eeeee memleketin yarıdı Sığır gerisi de O.. çocuğu!!! Mert ve Yiğit Türk erkeği işte. Varsa yoksa gaz yerler. Halbu ki her türk erkeği bir " Polat Alemdar" dır dimi.. Bir ülkede Mafya işleri bı kadar beğeniliyorsa bilki alayı vişne kaymaktır.
Adına üzüldüm senden ricam o cinsleri bir daha Erkek veya Adam diye nitelendirme...00 Yorumlabir imza kampanyası başlatın tacize dur de! başlıklı bütün kadınların olarak örgütlenip change. org dan falan imzaları toplayın sosyal medyada paylaşın olayı özetleyen bir görsel eşliğinde kadın mağduriyetini falan anlatın ve toplu taşıma araçlarında tacize karşı bir yasa çıkmasını falan sağlamaya çalışın yasalardan başka güvenecek gidebilecek bir yer yok bu ülkede dışarda olmak güvende olmamak için yeterli bir sebep maalesef.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kişilikle alakalı o gibi durumlarda yaninda olması gereken babayiğit adam gibi adamlar olmazya en garibide o.. koyacaklar ağızlarının üzerine bir güzel.. ama ne yazıkki olmuyor bana en çok koyanda bu.. neden bize denk gelmiyor. :@lanet olsun.
10 Yorumlaöyle durmıycaksın polise şikayet edeceksin susmak hayır herkesin içinde rezil ediceksin eğilmek hayır başını dik tutacaksın mahkemeye vericeksin katlanmak imkansız amacını fark ettiğin yüzüne çarpıcaksın onları öyle bırakmak olamaz arkadaşlarını çağırıcaksın abini kardeşini arıycaksın o çocuğun icabına bakıcaksın vazgeçmek asla aptal olmak kitabımda yazmaz
018 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın benim aptal gibi elim ayağım titremeye başlıyor ama dediğin gibi olmak en iyisi yoksa değişen bir şey olmuyor
Soran+1 yılsusuyorlar kardeşim emin ol çoğu kişi susuyor sen susmadığın için çevredekileride öyle sanma kadınlar bile başını çeviriyor
Soran+1 yılniye yardım etmekle ateş alsın ki el? birinin yardıma ihtiyacı olduğunu gördükleri halde neden susmak ister insan? tamam benim sesimi çıkartmam lazım bunda kesinlikle haklısın ama bizler insanız yardım etmek gerekmez mi ihtiyacı olana
- +1 yıl
dışarısı peri masallar ülkesi değil düşüncelerin yanlış dışarısı gerçek hayat kafandaki gibi değil insanlar öyle değil bir kişi tek başına tepki verse adam onun ağzına sıçabilir diğerleri de rahatça susar buna ama sen doğru yerinde tepkiyi verirsen illa birileri konuşur konuşanlara da destek çıkarlar herkes birlik olup adamın ağzına sıçar çünkü böylesi daha kolay
Soran+1 yılpeki teşekkür ederim
Soran+1 yılyok teşekkür ederim zamanınızı ayırdınız
- +1 yıl
burada bile durumu çok takmıyolar fark ettim belki de o ana dönüp orda olamıycakları için haa bu arada orda olsam ateş altına girer miydim açıkça söylemek gerekirse ilk önce senden bir tepki bir kıvılcım beklerdim sen biraz azıcık bile tepki versen ben o adamın kafasını kopartırdım ne yapacaığımı da söylemiş oluyum umarım yanlış anlaşılmaz peki bu durumu üzerinden atlatabildin mi biraz olsa da?
Soran+1 yılbakın tabi ki tepki vermek gerekiyor ama umursamayan kişi zaten durumu gördü farkındaydı ve gördüğü halde tepki göstermedi ben bunu anlatmaya çalışıyorum akşamları zaten toplu taşımayı çok gerek kalmadıkça kullanmamaya çalışıyorum. Atlatmak zorundayım başka bir çarem yok ki
Bagir karsi koy korkma insanlar ne der diye. Henuz korkup utaniyorsan adama bir guzel igne batir. Kimsenin boyle bir sey yapmaya hakki yok pislik herifler her seyin en kotusunu hak ediyorlar
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Metrolarda kamera var.
Bir ikincisi bir cığlık atsan herkes üşüşür ve kadınlar senın tarafını tutar.
2. polisi arayarak tacizde bulundu diyenilirdin.
abi en olmadı kadiköy tarafına gel mesaj at ben geleyim daha ne diyim42 Yorumla
Soran+1 yıldediğin ilk 3 madde maalesef geçersiz çözüm ama 4. için teşekkür ederim
+1 yılFordçuluğun geliştiği bu piyasada bayanların ulaşım konusundaki sıkıntıları devam edecektir. Devir kötü kolla :) tedbiri elden bırakmayın (biber gazı, şok tabancaları)... Geçmiş olsun allah daha kötüsünden saklasın.
10 Yorumla
+1 yılBaltayla ellerini kesecen bak bakalim yapıyo mu kimse
24 Yorumla
Soran+1 yılen iyisi bu
- +1 yıl
Böyle bir olay yüzünden ben cinayet planı kurdum 1 hafta pusuya yattım denk getireydim paket yapacaktım serefsizi
Soran+1 yılRabbim fırsat vermesin böylelerine inşallah bu ülkede adalet yok suçlu yine siz olurdunuz
- +1 yıl
Hiç umrumda bile olmaz ben onun parçalarını ayırınca ibret i alem olur da belki bazılarına engel olurum
Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. Akp insanlardaki tepki refleksini köreltti. Tepki verseler biber gazı yiyeceklerdi
16 Yorumla
Soran+1 yılbu iyiydi
Soran+1 yılbende bunu demeye çalışıyorum ama anlatamadım bazılarına teşekkür ederim yorum için
Soran+1 yılteşekkür ederim zaman ayırdığınız için
Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Allah yarattı demeden saldırsaydın keşke. Pislik dolu ya çok geçmiş olsun.
20 Yorumla
+1 yılSana bir sey dmmi insanlik diye. bir sey yok artik yakin zamanda bir amca beni metronun icinde herkesin ortasinda aglatmisti amca neler. dedigi halde ve kimsr citini. cikartmadi film izler gibi baktilar o an insan sevmemeye basladim.
00 YorumlaBende uğradım çevreden de yardım falan istemedim direkt bağrındm adama kem küm edip hemen indi. Bir kaçta söylenen yaşlı teyze oldu o kadar niye çevreden yardım isteme gereği duyuyosunuz veya niye sessiz kalıyosunuz rezil edeceksin herkesin içinde.
00 Yorumla
+1 yılböyle olaylar olduğunda sesini yükselt yoksa kimse ilgilenmez o adamda yanlış yapmış geçmiş olsun
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim sağolun
Valla ben olacaktım milletin ne diyeceği umrumda değil elini değdirdiği gibi yumruğu yerdi suratına
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Ben o metroda olsam şimdi senin tacize uğradığını anlamam için seni duymam lazım. Yani bağırmalısın yardım istemelisin. İllaki birisi çıkar o herife kafayı gömer.
12 Yorumla
Soran+1 yılGözlerinle görsen duymana gerek kalır mı peki
+1 yılkeşke ben olsaydım orda, kazığa oturturdum şerefsizi. Ne pislik bir ülkeyiz birde bazıları bağırıyor İslam memleketiyiz diye.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSırf bir şeyleri değiştirmek için katil olma yolunda ilerliyorum. Çünkü bu dünyada hiç bir ceza ve insanlık suçu yansıtmıyor. Öldürmek tek çare mi diyecek olursanız. İşkence etme seçeneği bana daha uygun geliyor. Yerine ve kişiye göre değişen bir durum.
00 Yorumla
+1 yılTekme atıp pardon demeyi ögrenmelisiniz. Geçmiş olsun.
20 Yorumla
+1 yılzaten hiç ses çıkmıyor bizim ülkede. herkes seyirci kalıyor. istisnalar bile tükeniyor yavaş yavaş. bide kendimizi överiz ne iyi toplum diye. yazık yeminle yazık bize
00 Yorumlavaybe ayni soru bu. iki oldu ve her iki vakada da taciz edilen ayni yas gurubu. kiz eden de ayni yas gurubu erkek ne tasaduf. bence sen hayal kuruyorsun.
019 Yorumla
Soran+1 yılevet ben şizofrenim zaten tesadüf değil niye söyliyeyim mi çünkü Türkiyede her dakika bayanlar ya tecavüze uğruyor ya da taciz ediliyor işte senin gibi duyarsızlar da tepkisiz kalıyor
Soran+1 yılben öyle bir şey demedim ama bunu daha çok orta yaş grubu yapıyor ya da orta yaş üzeri hangi kıza sorarsan sor sana aynı cevabı verecektir ben bu durumdan şikayetçi olmasam buraya anlatma gereği duymam aynı soruyu ilk soran ben değilim ve daha önce sorulmuş olması beni ilgilendirmiyor ben kendi başıma geleni anlattım taciz olaylarının bu kadar sık olması bunun hayal uydurma olduğunu mu gösteriyor sen buna cevap verir misin
Soran+1 yılha sen iğrenç bir şekilde gülerek pantolonunun önüyle oynayan itin yaptığına tepki diyorsan bilemem ama benim yaşadığım şeyde tepkisizlik vardı tam olarak
- +1 yıl
evet sana cevap vereyim madem sordun tamam taciz hep var. ve. olacakta tacizi yapan orta yas gurubumu yani neden herkes bu yas gurubu insanlarin yaptigindan rahatsiz genc gurubu erkekler yapmiyor mu onlarin yaptigi ne oluyor neden kimse onlardan rahatsiz. olmuyor da bu yas gurubu erkeklerden rahatsiz oluyor bende bunu anlamadim desem senin cevabin ne. olur
Soran+1 yılHayır tabiki hepsi orta yaş diye kimse diyemez ve bütün yaş grubunu aynı şeyle suçlayamaz kimse ben de bunu demedim zaten gençlerden de yapan çok vardır ben sadece başıma gelenler arasında ve şahit olduklarıma bakarak örnek veriyorum. Genelleme yapmıyorum ve şerefsizliğin yaşı yoktur 60ında olupta yapanda var 30u da 20 side ben kendi başıma geleni söylüyorum siz neden alındınız
Soran+1 yılbende siz neden buna alındınız bunu anlayamıyorum
Soran+1 yılİyide siz kendinizi bildikten sonra üzerinize alınacak bir durum yok benim lafım yapanlara yapmayanlara değil
- +1 yıl
ben hala anlatamadim galiba size benim tepkim belli bir yad gurubu insanlari hedef kitle yerine koymaniza. Ayrica bu eksi veren ezikler de kendince tatmin oluyor galiba sozlu sinav saniyor galiba burayi eksi versen ne arti versen ne ben fikrimi soyledim ve. hala da arkasindayim
- Aile & Toplum konusunda 930 cevap paylaştı.
+1 yılAllah ıslah etsin ne kadar pislik dolmuş etraf... ölecekleri hiç akıllarına gelmiyor... Allah belalarını verir zaten onların...
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılKeşke orada çığlık atsaydın, bir delikanlı çıkıp o p*z*vengin suratını Çarşamba pazarına çevirebilirdi. Çok geçmiş olsun. :):
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun ama siz sustukça geçmeyecek. Sizi susturanlar utansı ne diyeyim. Hepimiziz senin tacizcin. Bütün bu toplum seni o metroda taciz eden.
00 YorumlaBüyük bir ihtimalle modernlik ayağına i*ne olan kesimden biridir bu. Anında polisi arayın
10 Yorumla
+1 yılOnlar ahlak yoksunu guzelim kendilerini adam sanan ama adamligin yanindan gecmeyen itler.. sana tavsiyem bir savunma sporuna yazil en azindan ne yapacagini bilirsin
00 Yorumla
+1 yılerkek çocuklarınızı iyi eğiteceksiniz işte. bu ülkenin çivisini çıkardılar diyorumda kimse ciddiye almıyor... ülkenin zaten gelenek görenek dediği şeyler yanlış başta...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 701 cevap paylaştı. Milletin ne dediği kimin umrunda. Bassaydın çığlığı. Ne kadar iğrenç insanlar bunlar ya, asla akıllanmazlar.
05 Yorumla
Soran+1 yılhani bazı insanlar olaylar karşısında donup kalabiliyor işte o benim hemen elim ayağım boşalıyor ama haklısın senin dediğin gibi yapmak lazım
Soran+1 yılher insanın yapısı farklıdır kimi hemen panik olur benim gibi kimi sertçe tepkisini ortaya koyabilir
Soran+1 yıltövbe estağfurullah çok alındı abi
Biber gazi ya da sok cihazi kullan bence
13 Yorumla
Soran+1 yılbiber gazı hep yanımda da metro içinde kullanamazdım olmadı şok cihazı alıcam dediğiniz gibi
Soran+1 yılpeki uyarınız için teşekkür ederim
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. kadınlara söyle kadın dayanışması yapın ben olsam olay çıkartırdım
00 YorumlaO an bağıracaktın hem tacizciyi rezil edecektin hem de o pantolonuyla oynayan insanlıktan çıkmış adi herifi. Merak etme bağır çağır rezil et ben orda olsaydım ikisinin de ağzını burnunu kırardım ya neyse
00 YorumlaKafasına elinde ne varsa geçirecektin ve avaz avaz bağıracaktin tabi ki
00 Yorumlabikaç kez benimde başıma geldi sporla ilgili olduğum için hepsinin ağzını burnu nu kırıp karakolluk olmuştum
00 YorumlaYav valla zor ya anlyorum seni kendini bilmez gereksiz luzumsuz oyleleri yuzunden hep bu pislikler oluyo
00 Yorumla
+1 yılKiyamam ya ailene anlat polise git uf bu devir noldu böyle
02 Yorumla
Soran+1 yılpolis bile ilgilenmiyor ki kimse kimseyi umursamıyor elimin ayağımın boşalmasıyla kalıyorum hep
- +1 yıl
Almanyaya gel bende 18 ken bisey oldu ölüm düsündum
+1 yılİftira atsa kac yazar sende bagirirdin. Hem toplum senden yana olurdu bence keske soyleseydin ya
02 Yorumla
Soran+1 yıltoplum gürültü çıkıyor diye rahatsız oluyor
- +1 yıl
Ya oyle olmazlar ne olursa olsun soyle bir daha ya da az oteye kayar misiniz felan de rahatsiz oldugunu soyle yani
Gizli Üye(36-45)+1 yılBende kaç kez maruz kaldım. Bağırdım çağırdım kimse oralı bile olmadı. Ben utandım ve indim araçtan.
01 Yorumla
Soran+1 yılevet hep böyle oluyor işte ne yapacağımı şaşırıyorum artık
+1 yılKimseden medet ummucaksın orada burnunu yumrukla kıracaksın hepsi bu
00 Yorumla
+1 yılTelefonunu çıkartıp şu an metroda olduğunu ve tacize uğradığını söyleyip polisi veya yakınlarını sahte arama/gerçek arama yapabilirsin
00 Yorumla
+1 yılaçıkca dile getirseydin onu orda linç ederlerdi. bu konularda türk milleti hassastır
00 YorumlaNeden ben görmüyorum bunları. Deliririm böyle şeylere anasını secdeye eğdiğimin oğluna bak
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbazı erkeklerin beyniyle cinsel organı yer değiştirmiş şeyi olan kendini adam sanıyo insanlar niye böyle olaylara karşı tepkisiz kalıyolar anlamıyorum ülke gittikçe batıyo gerçekten çok yazık
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 681 cevap paylaştı.
+1 yılBen orda olsam o adamı orda öyle bir rezil ederdimki üstüne atlayıp onu parçalardım
01 Yorumla 1. si sırtını yasladığın yere dikkat etmen gerekiyo 2. si insanlık öleli baya oldu
10 Yorumla
+1 yılorada ben olmalıydım rlimden kimse alamazdı sanırım o şerefsizi
00 YorumlaGecmis olsun. uzulme. Allahindan bulur insallah
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıloha hayvanlar gebersinler
10 Yorumla
+1 yılöylelerini asacan ibreti alem
00 YorumlaAllah ıslah etsin ne diyelim
00 YorumlaDaha iğrenci olamaz heralde
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 531 cevap paylaştı. Sesini cikarman gerekirdi
00 Yorumla
+1 yılSen söylemeden kimse bilemez
00 YorumlaMetrolarda şerefsiz den çok ne var
00 Yorumla
+1 yılTek basina metroda ne isin varsa?
07 Yorumla- +1 yıl
Insanlardan bahsetmiyoruz. bir bayandan bahsediyoruz.
Ne o hosuna gidiyo herhalde bayanlarin tek basina dolasmasi?
Soran+1 yılTeyzemi ziyarete gitmiştim ameliyat olduğu için ben bir insanım senin gibi ve tek başıma da dışarı çıkabilirim burada hatalı olan ben değilim edepten tezmiş hayvandan farkı olmayanlar
Soran+1 yılTürkiyede insanlıktan çıkan hayvanlar olduğu için hata taciz edilenlerde mi?
- +1 yıl
tüm hayvanları tıkabilir misin bir yere sence sen yanlış anlıyorsun hata falan çok felsefik şeyler ben pratik olanı söylüyorum onları hepsini tıkamıycağımıza göre sen tepki vermelisin yani bu doğru yanlıştan çok başka bişey kimin hata yapıp yamadığı değil kimin yapması gerekeni yapıp yapmadığıyla ilgili
Soran+1 yılevet yorumunuzu yanlış anlamışım haklısınız tepki göstermek gerekiyor
- Devamını Gör (12)
Devamını Gör(57)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Dün akşamüstü metroda hayvanın teki tarafından taciz edildim. İşin daha kötü yanı nedir biliyor musunuz? Artık insanlık ölmüş kmse neden yardm etmyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar