Niye böyle dedi niye böyle yaptı anlamadım 😔 Böyle dedi ama hep çevrimiçi. Noluyor şimdi buna? 😞😞






Böyle erkeklerin kafasını gövdesinden ayırmak lazım. Resmen sıkılmış senden eğer böyle devam ederse onun ayrılmasına izin verme sen ayrıl baya tavan yapmış bir tarafları. Hiç taviz verme kendinden sende takmıyor gibi davran
çok sıkma yaa niye üstüne gidiyosun belki morali falan bozuktur bence senle ilgisi yok :)
İnşallah öyledir ya
kusura bakma da bu nasıl bir odunluktur böyle konuştuğuna göre ya kötü birşey olmuştur sana patlamıştır ya da güvendiği başka birşey vardır bence
Çocuğun parası yoktur öyle sinemaya gidelim demesi kolay
Onunla alakası yok bence ya zaten maddi durumları iyi. Başka bir şeylik var bu işte.
Cevap
46Cevap
hoşt yusuf de!! nasılda kendınızı su rezıl hallere dusuruyorsunuz
bir odunla karşı karşıyayız. sinemaya gidelim deyince offlayan adamın ümüğünü sıkıp nefesini kesmek lazım. bir de özür dilemişsin :)
Bende sevgilime böyle davranıyorum sıkıldığım için. İlişkinizin boyutu nedir bilemem ama umarım düzelir
neden size değer vermeyenlere değer vermekte ısrar ediyorsunuz? kız gibi tripler , umursamayışlar... bunlara neden katlanıyorsun ki. mecbur değilsin.
bence koy kıçına tekmeyi rahvan gitsin.. ne olursa olsun öyle öküz olunamaz.. terbiyesizlik etmiş sana...
vay arkadaş ya bu kadar hunharca davranmayın şu kadınlara varsada bir derdin söyle senin karşındakide insan be kardeşim
bu seni bırakmadan sen onu bırak ezdirme kendini özür falan da dileme şundan bidahha dengesizin belli ki gözü başka birine kaymış canım. YENİSİNE SAĞLIK de ve ayrıl hiç de üzülme !
Kalkmış bir tarafından gökyüzünü göremezsin sen fazla yüz vermişsin hani şu deger verildikçe nankörlük yapan kendini bir b0k zaneden tiplerden terk et gitsin
Neden böyle davrandğnı sor, baktın yine böyle davranıyor arama..
Kuralsiz kalkmadi mi sinemadan 😂 iplemiyor seni daha ne ugrasiyosun gonde4 gitsin
Bilmiyorum kalktı mı :/
Kalkti kuralsiz mi kalir simdi ama sana bunu o kalkti hayatim felan diyecegine ya da duzgun bir dille bugun kendimi iyi hissetmiyprum diyecek kadar bile umursamamis dusun derim
Sende çevrimiçi takıl ve onu ipleme. Pişman olup Sergilediği tavır yüzünden özür dileyecektir.
çok yüz vermişsin bu ne böyle azcık dik durur kadın dediğin... Bırak gitsin seni sallamıyor ve sevmiyor
Oha sakın bidaha mesaj atma bu çocuğa inanmıyorum ya.
Ben de şaşırdım baya
Ahahah ay çok komik. Nası bir trip o öyle hayret bir şey 😂😂
Erkekleri anlamak zor, kesin saçma sapan bir şeye alınmıştır, takma sen hepsi odun işte!
Aynen
Ne basit hatunlarsınız mk. Hemen özür dileyin bilmem ne.. Bu kadar basitleştiniz mi erkekler karşısında yazık ya. Parmağınızda oynatmanız lazım mk.
kız zaten ciddi demediki orda :D
Aynen ciddi değildi o 😄
senden soğumuş ilgisiz tavırlarından belli. sen ise batmış gemiyi kaldırıp yürütmeye çalışıyorsun.
Erkek kardeşimiz belli ki regl olmuş çok üstüne gitme
Ya son zamanlar da benimkide surekli offf deyip duruyo ruh hastasi.
Sevgilimi sil başka bişey yaz oraya. Sevgilin değil çünkü
Valla kiz dese ondan igrenirdim su tripleri hic cekemem ama erkek yaptiysa vardir bir bokluk
Baska birisi var hayatinda, ayril su pislik adamdan bir de gelmis soru soruyorsun. O kimde boyle cevaplar veriyor hey allam
yalan yok insanların özel hayatını paylaşmasını seviyorum bizde yok diye ama yanlış
İyi misin? Beyaz olan karşı taraf..
Senin ki yusuf yusuf
Sevmiyor iste ne diyecek baska
Bildiğin iplemiyor. koy götüne onla mı uğraşcan. bir de saçma sapan yerlerde haklıyken özür dileme.
Kendi kendine triplere giriyor. Bırak yazma. Kendine gelir birazdan
Yaa biri regl gününde üstüne gitme yazmış. Ne güldüm ona ya😂😂
herif seni sevmiyor sen sinema derdindesin , off'u ona yedir bence ucan tekmeyle de elveda de.
parası mı yok l*n cocuğun ya da ailevi bişey mi var acaba baska lolita buldu da seni mi takmıyor artık
Ya biraz gururlu ol lütfeennn :(
Cocuk seni takmıyor. Sende hala özür diliyorsun.
Neden özür diliyosun bence bidaha yazma bile başkası var belli ki
Baska görüştüğü kızlar var ve resmen seni sallamıyor. Sen sevgilisiniz sanıyorsun
aayy piçç yaaa ayn ıbenims eviğimm yemınle mal yaa bunalra s... yarnaır vala baaak
Odunun onde gideni yontulmamisi
Seni sevdigini dusunmuyorum ayrica ozur dilemesi gereken sen degilsin
yapıştın bunaldım rahat bırak demek istemiş. sal gitsin uğraşma
Çocuk evdeyim demiş sende gelim mi demen yerine sinemaya çağırmışsın. Olur mu hiç öyle şey.
İplemiyor sizi.. Üstüne düşmeyin artı tez zamanda yolları ayırın...
Ben beyazliyi kiz zannettim kari gibi trip atmis ılık larla cikmayin :)
Çocuk eve geliceksin diye umutlanmış sonra ters köşe yapınca soğumuş dsajkhkdsa. D
şu an ona mesaj at tusuf ziktr git diye engelle bitsin bu ilişki sen rahatla kurtul sana değer vermiyır
Romantik filme gitmek istemiştir ya da belkide hep gitmişseniz sıkılmıştır ya da parası yok :D
Paradan değil bence maddi durumları iyi çünkü :(
Valla bilmiyorum belki bir sorun vardir onu unutmussundur bilemeyiz
Bırak ya koşma peşinden. Seviyorsa gelir zaten off lamaz
Adam umursamamış birde üstüne özür diliyorsun bu kadar basit olma gözünde
halkınız katlediliyor siz hala sevgili peşindesiniz
He görüşüz nedemk IQ düşük hayvansı erkek siktr git siktrsiğim yerede mum diktir hayde naş de 😂
Gotu kalkık. Takmiyor seni. Salla buna yuz verme sakın
seneryo şöyle: başkasıyla konuşuyo ve kötü kalkmış çevrim içi felan ip uçları bunu gösteriyo
çocuk senle silah zoruylamı konuşuyor...
Afedersin ama s*ktiri yemissin :D
Aa neden ya niye oyle dedin :D @ytamer3 haksizmiyim ayrica gayet sigigit demis yani
kaç günlük sevgili yaşlar kaç
Hergele yusuf ergen erkek tripleri
Adam seni kullanıyor resmen
Eve gelcegim demeni bekledi kanimca
Neyse rehberde adını değiş bari.. Sanmıştım yap..
bu nasil sevgili la =D
bir bilsem 😔
ahaha şimdiki sevgili kelimesi anlamını kaybetmiş =)
Hala sevgilim demene şaşırdım
sevmiyo seni belli :(
Kim bilir yusufun ne derdi var :)
Daha berabermisiniz? Yoksa doğru olanımı yaptın?
Ben olsam direk ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar