Arkadaşlar neden işyerinde Müdürler olmıyacak kişiyi koruma altına alırlar nasıl bir çıkarı olabilir?

Merhaba Arkadaşlar,

bizim işyerinde çaycı olan 45 yaş üstü şişman bır bayan var ve son zamanlarda ona kimse bişey diyemiyor çünkü bir Müdürümüz onu sürekli koruma altına alıyor. Laf söyletmiyor ve basbaya konuşurken onu başka Personelden sürekli kayırıyor. Ama benim anlamadığım Müdürümüz de 45 yaş üstü kendine bakan bir beyefendi ve kendisi aslında arkadaşımdan hoşlanıyor hal ve hareketinden anlıyorum çok belli ediyor. ya da sürekli onunla muhabbet etmek istiyor ve sürekli ona yakın olmak istiyor. Sürekli bakışlarını yüzünde hissediyor ve onu sürekli izliyor. O hoşlandığı Kadın bile o koruduğu kadın ona bir haksızlık yapsa bile onu ona karşıda koruyor ama nedenini bilmiyorum. Koruduğu kadın şişman bir kadın sonra görünüşü çok itici. Böyle otoriter bir kadın yani ondan hoşlanması imkasız çünkü o kadın evli çocukları var. Yani Müdür bakımlı zayıf kadınlardan hoşlanan biri ama o Çaycıyı neden koruyup laf söyletmiyor gerçekten anlamıyorum. Acaba sizce o müdürün ne gibi çıkarı olur o çaycı kadından. Fikrinize ihtiyacım var. Lütfen samimi yorumlar sizlerden rica ediyorum teşekkürler
Arkadaşlar neden işyerinde Müdürler olmıyacak kişiyi koruma altına alırlar nasıl bir çıkarı olabilir?
Cevapla