Okulda yaptıgınız en komık espiri neydı?

malum hepımız hababam sınıfı gıbı sınıflarda okuduk : ) yaptıgınız en ıyı espri neydı veya baskasının yapıp sızın çok guldugunuz espiriyı hatırlıyor musunuz?

cografya dersınde hoca toprakla bılmem ne tası bırlesınce ne olur dıye sordu oturdugum yerden çimento dıye bagırdım sınıf yıkıldı dersten atıldım.

ıngılızce dersınde hoca ılk gun tanısma muhabbetıne ıngılızce basıt sorular soruyor bende herkese farklı cevaplar soyluyorum mıllette bılmedıgınden benım soyledıgımı soyluyordu sıra bana gelınce hoca how old are you demıs ben cevap olarak ı'm from giresun dedım 15 dakka gulduler bana : )

bende daha çok var sız anlatın bıraz :p
Okulda yaptıgınız en komık espiri neydı?
Cevapla