Resimde de yeterince açık değil mi neden giymediğimiz. Bu durumdan hoşnut olanların karakterinden şüphe ederim evlenmeden önce hoşunuza gider bakarsınız nerde açık bir yer görseniz ama evlendikten sonra eşinizi kapattırırsınız bu zihniyettekilerin canı cehenneme
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
japonlar türkiyedeki gibi kimseyi gözetlemez, herkes kendi halinde takılır. onun için onlar bu tür şeyleri önemsemez. özgürlük ve özgür yaşamak böyle birşey.
bisikletli kız altına en azından kısa şort giyseymiş iyi olurmuş..
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
japonlar türkiyedeki gibi kimseyi gözetlemez, herkes kendi halinde takılır. onun için onlar bu tür şeyleri önemsemez. özgürlük ve özgür yaşamak böyle birşey.
japonlar türkiyedeki gibi kimseyi gözetlemez, herkes kendi halinde takılır. onun için onlar bu tür şeyleri önemsemez. özgürlük ve özgür yaşamak böyle birşey.
bisiklet yolumuz yok. ayrııca şort etek giymek daha mantıklı olurdu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende arada bisikletle giderimde etek giymiyoruz sende nasil bir pisliksin anlamadim
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
japonlar türkiyedeki gibi kimseyi gözetlemez, herkes kendi halinde takılır. onun için onlar bu tür şeyleri önemsemez. özgürlük ve özgür yaşamak böyle birşey. ben de bakmam. sadece soru sordum.
japonlar türkiyedeki gibi kimseyi gözetlemez, herkes kendi halinde takılır. onun için onlar bu tür şeyleri önemsemez. özgürlük ve özgür yaşamak böyle birşey.
japonlar türkiyedeki gibi kimseyi gözetlemez, herkes kendi halinde takılır. onun için onlar bu tür şeyleri önemsemez. özgürlük ve özgür yaşamak böyle birşey.
Türkiye şartları ayağını bırakta ciddi soru sorarken daha düzgün fotograflar seç , Avrupa medeniyeti soyunarak arıyorsa bunu kabullenmek zorunda değiliz..
japonlar türkiyedeki gibi kimseyi gözetlemez, herkes kendi halinde takılır. onun için onlar bu tür şeyleri önemsemez. özgürlük ve özgür yaşamak böyle birşey.
En İyi Cevaplar