Ben hariç %90ı dümdüz erkek gibi.
Türk erkeklerini saymıyorum bile hepsi g. tü göbeği salmış bide Türk kızlarına laf atıyorlar.
Ben hariç %90ı dümdüz erkek gibi.
Türk erkeklerini saymıyorum bile hepsi g. tü göbeği salmış bide Türk kızlarına laf atıyorlar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
En iyi fizik türk kizlarinda bence
Senin vücudun kötüyse bizim kızların suçu ne
Aynen kanka dümdüz olunca iyi fizik oluyor demi senin fizik anlayışını seviim
S*kim
Sen tahta gibiysen napim kızım
Ne kızlar var etrafta
Tamam ben tahta gibiyim dışardaki kızlar Kim Kardashian mk
Valla bak o yönden haksızlık etme neleri var dışarda
Ama obemli olan fizik değil kalp yürek duygu merhamet bence
Ya bi sg yalanını s*kim doğduğumdan beri İstanbul'da yaşıyorum bir tane bile fiziği düzgün biçimli şekilli kadın görmedim turistler hariç.
Senle konuşulmaz bu konu ya hadi ikile
Velet mk laflara bak
Estağfurullah hanımefendi sorun yok iyi akşamlar
Defol çocuk
Eyvallah peki
🖐️
Çok zorluyosun bence şansını zorlama
Zorlarsam nolur amca 😀
Veletten amcaya ne ara geldik lan
Bişey dicem hani dedin ya en iyi fizik türk kızlarında diye işte senin gibi abazalar yüzünden türk kezbanları kendini güzel sanıyor bu arada ne amaçla öyle yazdığını biliyorum böyle yazınca bütün kızlar sana mesaj atıp verecek mi sandın mk abazası seni hahaha daha iyi taktikler bul amca 😀
Doğrudur eyvallah
Aynen
Ne güzel işte seni kraliçe kadın ilan ettik Ulkenin tüm erkekleri senin yıl 365 gün günlüğüne 4 erkek siğdırsan yeter herhalde hadi yine iyiysin kraliçe karı
aaa beni tarif etmiş o kadar şişmanım ki yuvarlanarak işe gidip geliyorum daha hızlı oluyo 😂😂
Yani şuanda erkekler kadınlara göre daha iyi ama kadınlar kendini düzeltmez çünkü kız oldukları için ztn ilgi çekiyor
Zaten o turşu fıçısı gibi vücutlarına rağmen abazalar peşlerinde olduğu için spor yapma gereği duymuyorlar Max türk kızı işte
Abazalarımız sağolsun hepsi kendini güzel sanıyor
Öyle yapcak bisey yok bakalım yıkmaya çalışıyoruz
genetik yani hem mankenler öyle seçiliyor zaten
Kıyafetler düz görünsün diye seçiyorlar onları. Mankenlerin fiziği güzel değil ki
bazıları güzel
Genelleme yapmayaydın iyiydi
Genelleme yapıyorum çirkin hepsi fizik mizik yok
Şimdi alınırlar hepsi seni mahkemeye verir 🤭
İnş
Tamam fahri abi yorma kendini :)
Olur Ayşe abla
hahah :D delüü :D
Özgüvene bak onun yanında esamen okunmaz.
🥺🥺
Maalesef o dünyanın en güzel kadını umarım mutludur şu an dersleri ile vs. ilgileniyordur.
İnş şizofren kardeşim inş
Hahahah birilerinin hoşuna gitmedi ki sizofrenlikle suçlandım. Peki hanımefendi öyle olsun.
Evet