Unutamıyorum, beklemek özlemek çok çirkin birşey, ne yapmalıyım?

canım o kadar çok yanıyo ki bunu kimse bilemez tahmin bile edemez şimdi o üni okuyo cevresi geniş ben aklına bile gelmiyodurum ama o benim aklımdan hiç çıkmıyo ben onu deli gibi hala seviyorum benimde hatam oldu sabaha kadar yalvardım yapamam dedi beni gercekten istemiyo mu kalbım kırılmasın diye mi böle diyo gercekten seviyo ama afedemıyo mu 5 gundur konusmuyoruz ben kinci bi insanım afedemem diyo bi insan ne kadar kinci olur kı hergun senın facebook duvarına bakıom resımlerıne bakıom dedım aradan ıkı uc gun geçti arkadasları ıle cekılmıs fotosunu koydu bı kızla cekılmıs fotosunu koymus ama kızın baska erkeklerlede fotosu vardı kafam karıstı bende fotoyu gördukten sonra onu aramadım sessiz kaldım canım çok yanıyo benım dayanamıyorum
Unutamıyorum, beklemek özlemek çok çirkin birşey, ne yapmalıyım?
Cevapla