Adetim gecikti. Çok az kanama oluyor.

merhaba; ben her ay düzenli olarak adet oluyorum . fakat ilk kez bu ay adet günüm olmasına rağmen 3. gün olacak ,hala çok çok az kanama oluyor . hiç bi şekilde akıntı olarak bile değil . sadece tuvaletimi yaptığımda çok az mıktarda geliyor okadar. bunun yanı sıra birde kahverengi olarakta sıvı geliyor .

ilk kez böyle bişey oluyor çok merak ediyorum ve korkuyorum neden olabilir böyle birşey ...

Ilk kez oluyor bu..önemlii ltfen :S

ilginize şimdiden çok teşekkür ederm ...
Güncellemeler
+1 yıl
teskkr ederım arkdaslar buqun doktora qıttım dedıqınız qıbı... stresten falan kaynaklanıomus bı sorun yokmuss :)
Adetim gecikti. Çok az kanama oluyor.
Cevapla