Çok az adet kanamam oluyor sebenini bilen var mı?

Bir önceki regl kanamam da biraz daha kanamam olmuştu yinede normal hijyenik ped (kısa) olanını kullanmıştım 6 Ağustos da yine oldum bu sefer daha az kanamam oldu bir kaç damla çok az kan vardı gece uyuyunca gece pedi kullandım bir kaç damla kan vardı. Bende demir eksikliği (kansızlık) var. Birde kısa olan normal ped kullanıyorum. Lütfen yardımcı olun

Çok az adet kanamam oluyor sebenini bilen var mı?
Cevapla