Esmer mi beyaz tenliler mi? Bakuye gitsem Azerbaycanli sanarlar mi beni?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılAzeri Türkleri genelde beyaz tenli ve esner olurlar, iç taraflarda sarışın ve kumral çok, Bakü taraflardaysa esmer. Bizim halkın 60% farslara, 30% ruslara,7% siz türkiyelilere, 3%kafkas halkları diyelim. Yani genelde farslarla tarih boyu birge yaşadık deye daha çok benzerlik var, 200yılda ruslarla birge yaşadık deye onlarda tesir etdi. Bende Azeri Türküyüm ! Keşki Türkiyeyle birleşseydik :(
42 Yorumla
Soran+1 yılOpuyorum seni 😘
- +1 yıl
Bende seni :-*
En İyi Cevaplar
+1 yılAzeri kıZları dünyanın en güzel ilk 3 kızlarına girerler. Boy ortalamaları yüksek kızları güzel ten renkleri falan harika.
330 Yorumla
Soran+1 yılTurk kizlariyla fark cok mu buyuk dogru soyle
Soran+1 yılGuzellik vs
- +1 yıl
Ben azerbaycana gittim yarışmaya katılmak için. Orda şaşırdım. Hiç tahmin etmezdim bizim kızlardan cok üstünler. Erkekleride çirkin tipsiz. Bizle tam tersler :)
Soran+1 yılYa tamam da hala tam cevap alamadim Neden cok daha iyiler? Boylari uzun mu, ten rengi mi, kasi gozu mu ne yani :))
- +1 yıl
Boylarıda uzun. Hatta orda Nergis diye bir kıza aşık oldum. 1 haftam vardı dönücektik. Hocama söyledim dedim ben aşık oldum. Konsantrasyonum sıfır. Git kızla konuş ozmn dedi gittim kız erkek arkım var dedi. Dünya başıma yıkıldı ama 3. oldum blki 1. olablrdm morelm cok bozuktu
- +1 yıl
Yüzleri güzel. Boylarıda da uzun. Ten renkleri beyaz genelde. Bizimkiler esmer ordan zaten kaybedersin anlaşılır. Artı konuşmalar anlaşılmıo zaten diller türkçe ama lehçeler bambaşka ayrı dil olmş resmem
Soran+1 yılAzerbaycan tv kanallari izledin mihic? Onlari cok rahat bir sekilde anliyorum lehce derken cok mu farkli konusuyorlar gercek hayatta
- +1 yıl
Bn hiç bişi anlamıyorum sen nası anlıyorsun :)
Soran+1 yılOhoo :) bir de gittim geldin diyorsun :) bazi seyleri goreceli oldugunu bir kez daha anladim :) ana dili gibi anliyor ve konusuyorum tv de izledigim kadariyla. Ama cevrede tanidik olmayinca gelistirmek zor tabii o ayri
Soran+1 yılSen birkac gorsel bulup atsan olmaz mi? Baku sokaklarinda su tarz kizlari cok gorursun gibisinden. Asik oldugunu degil de genelleme yaparak Azerbaycan kizlari boyledir diyebilecegin birkac resimli ornek versen? Dogal ve gercekci olanindan
- +1 yıl
Burdan resim atmak cok zor galiba ama dur bakim deniyim
Soran+1 yılYo linki paylasabilirsin galiba veya kopyala yapistir deneyebilirsin
- +1 yıl
Seviyem düşükmüş atmıyor. Beyaz oluyorlar biraz. Burdan atamıom resim seviye düşük diyo
Soran+1 yılHmm simdi gordum xper eksik demek ki.. Peki soyle sorayim yuz hatlari nasil? Uzun mu kisa ufak mi.. Kemikli mi duz mu? Biraz yorcam ama cidden merakliyim:D hani baya fark var mi bizlerle
- +1 yıl
https://www. kizlarsoruyor. com/moda-guzellik/q1529869-miss-2014-azerbaycan-guzeli-cavidan-qurbanova-nasil-sizce
- +1 yıl
Www. Dan sonra boşluk bıraktım sen sil boşluğu o kız tarzı cogu
- +1 yıl
Hatta nergis dediğim kız buna cok benziyor içim titredi :S
Soran+1 yılAsk insana neler yaptiriyor :) soyle soyleyim dusundugumden farkli degilmis.. Bir farklilik var ama hani tamamen farkli denecek kadar da degil ya.. Turk irki oldugu belli
- +1 yıl
Cok farklı diil ama onlar ne bilim bna daha ii geldi ozmn. ya da deişik oldugundan olablr
Soran+1 yılFarkli bir havalari oldugu kesin.. Ben begeniyorum.. Siyasi meseleri gormezden gelirsek mesela Ermeni kizlari da cok cok guzel oluyorlar
- +1 yıl
Valla ermeni tanıdıgım cok var ist bnce hiç ii deiller
Soran+1 yılCirkinleri de berbat onu yazmadim tabi eheheh
- +1 yıl
Kızlara taktın ya seni merak ettim hahahhahyt
Soran+1 yılHaha neden takayim :D goz var goruyoruz :) farkli milletlerin bir arada yasadigi bir yerdeyim nedense boyle seyler ilgimi cekiyor ilginc bir sekilde. Ozellikle Azeriler tabi kardes mardes isleri anlamissindir :D
- +1 yıl
Hmm azeri manitanmı var yani :D
Soran+1 yılYok yok haha oyle olsa ona sorarim :D
- +1 yıl
İyi bakalım :)
- +1 yıl
Teşekkür ederm eig içn
- 1 yıl
Erkekleri tipsiz değil qardaş
Türk her yerde Türktür. 2 side Türk kızı benzerlik sadece dillermizde değil herşeyimizde :)
01 Yorumla
Soran+1 yılOyle de sonucta biz anadolu Turkuyuz onlar kafkasya
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
12Cevap
1 yılHayır aynı değiller azeriler daha esmer köyü tenliler Türker ise beyaz tenli mavi veya yeşil kahverengi gözlü, kumral sarisin veya siyah sacli görünüş ve fenotip olarak çok fark var genetik olarakta zaten azeriler iran ve arap genetiği taşıyor o yüzden çok farklıyız
00 Yorumla- Diğer konusunda 520 cevap paylaştı.
+1 yılOnların kaşları daha kalın ve siyah onların içinde biraz sırıta bilirsin.
05 Yorumla
Soran+1 yılZaten esmerim ben kaslar yay kimin 😛
- +1 yıl
o zaman senin yabancı olduğunu kimse bilmiyer.
https://www.youtube.com/watch?v=bQ5RrRiTgEg
Soran+1 yılAma tenim de esmer onlarda yokmus :D
- +1 yıl
Ne güzel esmer kızlar daha güzel olur sende farklılık katarsin onlara annem arap babam Türk dersin :D
Soran+1 yılTesekkur ederim ama sanirim tercih meselesi :D bazisi beyaz teni daha ustun tutar herkes farkli dusunuyor
yok onların 3 ayagı var :D ne gibi bir farklılık bekliyorsun ki :D
06 Yorumla
Soran+1 yılYuz hatlar olur fizikbolur neden sasirdin ki :) sonucta biz anadolu onlar kafkasya Turku
Soran+1 yılDaha mi guzel peki :D
Soran+1 yılOrasi oyle de mesela nasil rus kadinlarin guzellikleri bilimsel olarak aciklaniyor. Onun gibi belki onlar da bizden daha guzel olabilirler yani
- +1 yıl
bir kere aşık oldum sonra terk edildim o ayrı mesele de ama aşık oldugum zaman o kızdan daha güzeli yoktu benim icin ne rus nede başka biri dünyanın bütün kızları gelse hepsiyle bir ömür birlikte olucagıma sevdigim ile bir gün onlardan ömre bedeldi benim icin yani aşk görünüşe bakmaz güzellik de aşk ile gelir gerisi göz zevkidir rus olmuş sevip aşık olmamışım da neye yaramış onun ruslugu :D
+1 yılerkekler güzel oluyor bazen kara kaşlı kara gözlğ :D
010 Yorumla
Soran+1 yılKizlari sordum kizlari :D
- +1 yıl
kızları anlamıyorm ki güzel olsada :s
Soran+1 yılNasil anlamiyosun :D neyi begendigini mi bilmiyosun
- +1 yıl
bunu bilerekmi yapıyon :d
Soran+1 yılAah hahah olsun canim sonucta goz var goruyorsundur hahah
- +1 yıl
evet heryerde kezbaniçeler :D
Soran+1 yılYa yapma sunu :) diyorum bir anadolu kiziyla bir azeri kizini yanyana koy. Farklari say. Kezban mezban anlamam ben
- +1 yıl
of.. bu tarz benimde var bir tane tam bir mal.
Soran+1 yılIzlemiyorum :D gecen sezondaki Emeli kastetmiyorsun umarim :D
- +1 yıl
geçen sezonu bilmiyom :D
- Diğer konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet...
Ben pek fark göremiyorum...
Ama Türk kızları çok zarifler :)04 Yorumla
Soran+1 yılAzerbaycanli kizlar da eminim en az Turk kizlari kadar zariftirler :)
- +1 yıl
Kilolular çoğu :d
Soran+1 yılYok ya her yerde vardir bence onlar manken gibidir :D
- +1 yıl
Bilmiyorum artık :d
- Diğer konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılBizim kızlar daha esmer ve beyaz tenliler. Türk kızları genelde kumral oluyorlar
047 Yorumla
Soran+1 yılYo ben esmerim mesela. Turklerde her turlusu var saridan esmere..
- +1 yıl
var da yok demedim, çoğu kumral
- +1 yıl
bizim kızlar arap kızları gibi simsiyah saçlı ve bembeyaz oluyorlar
- +1 yıl
ama gelirsen ben senin kesin türk olduğunu anlarım
Soran+1 yılNerden anlarsin?
- +1 yıl
Giyim, ten rengi, tavırlar, hiç konuşmadan senin azerbaycanlı ya da türk olduğunu anlarım
Soran+1 yılYa daha somut olsana cok ilgiliyim bu konuyla :D televizyondan anlasilmaz :D ben yurt disinda yasiyorum mesela bu gune kadar sadece iki tane Azerbaycanli erkek tanidim ikisi de cok tuhaf tiplerdi yani temsili olamaz mumkun degil :D aklina gelen herseyi sevabina yazsa. Da bilgilensem
- +1 yıl
Ben türkiyede de bulundum, türk kızlarının yüz hatları farklı, bizim kızlarınki farklı, yani ırk farkı var. Mesela kürt kızlarıyla bizimkileri karıştırabilirsin ama türklerle asla
Soran+1 yılIrk farki biraz abarti degil mi? O zaman o fark nedir ya hani Su ozellik bizim Su ozellik sizin diyebilecegin birsey? Resim paylasir misin orneklendirmek icin?
Soran+1 yılKurt kizlarina mi benziyor Azeri kizlari? O zaman kas goz yapisi falan herhalde kastettigin sey
- +1 yıl
yüz yapısı bizim kızlarda daha yuvarlak, kaşlar falan kalın, ten tamamen farklı, sizinki solgun beyaz bizimki bembeyaz. En büyük fark huy ve ahlak meselesi
Soran+1 yılAsagida bir kiz demis ki Azeri kizlarin huylari berbat (o tarz bisey dedi iste) sen de simdi tam tersini soylersin kesin :) arkadasim huy kisilik meselesidir bunlari sormadim.. Anladigim kadariyla sizin kizlar en azindan yuz olarak daha minyon bizimkilerin yuzu uzun
- +1 yıl
Kardeşim bak benim türk sevgilim de oldu, abim türkle evli, bisürü türk kız arkadaşım var. Bizimkilerin yanında hava cıva kalır türkler. Huy karakter meselesi falan değil bildiğin ırk meselesi. Sen bana bü fotonu yollasana
Soran+1 yılHava civa derken 🙈? Tukcem fena degil ama yurt disinda yasamanin verdigi bilgisizlik diyelim.
Foto atmayi sevmiyorum acikcasi neden sordun ki?- +1 yıl
Farkı açıklamak için, neyse önemli değil, ama inan bana bizimkiler türk kızlarından güzeller tek eksiğimiz çok fazla naz yapmaları ve seviyorsa bile gururunu kırıp söyleyememeleri. Tip olarak da şunu söyleyeyim, esmer kızlarımız daha fazla
Soran+1 yılBeyaz daha fazla diyor herkes? Ben de esmerim kendim soyle karsilastirdigim zaman benzedigimi dusunuyorum yaklasik olarak ama bazisi Azerbaycan kizlarini Rus kirmasi veya cerkes gibi anlatiyor.
O ask konusunda dediklerin bizlerde de var. Madem irka bagliyorsun, irklar farkli degil. Arap kizindan bahsetmiyorsun ikisi de ayni irk. Buyuk farklar olmadigindan eminim.
Ona bakarsan benim de Azerbaycanli bir tanidigim oldu cocuk alfabenizi bile bilmiyordu. Kendi dilini konusamiyordu Turkten cok ermeni rusla takilip rusca konusuyordu. Mertlik desen m si yoktu. Simdi ben butun Azerileri buna baglasam sacma olur demi?- +1 yıl
O azerbaycanlı değil, azeri o yüzden o şerefsizler türk ırkını beğenmez, onların ayrı dili var onu konuşuyorlar. Azeri ismini de onlar koydular siz de onu kullanıyorsunuz. Neyse konu başka. Araplar kafkas ırkından değildir karıştırma. Türk kızları ile aşırı fark var diyorum sana. ben azerbaycan türküyüm ve benim türk sevgilim oldu
Soran+1 yılCahil degilim bir defa azeri demis olabilirim kolaylik olsun diye. Yoksa hassasimdir bu konuda.
Sen baya konuyu saptirdin. Araplari ornek olarak verdim Turklerle Azerbaycanlilari farkli irktanmis gibi konusuyorsun. Baska bir deyisle 'Azerbaycan Turku'.
Bireyler uzerinden tum bir halki tek bir kisilige indiremezsin bunu anlatmaya calisiyorum.
Neyse baya bir ayirdin iki ulkeyi yani. Kim ne derse desin, nerden olursa olsun Oguzdan gelen benim insanimdir. Istediginiz kadar otekilestirin. Ben sadece merakimdan oturu actim bu konuyu.- +1 yıl
Sen de fazla agresifsin ama ya :/ Ne bu azerbaycanlı düşkünlüğü? neredesin sen?
Soran+1 yılGayet sakinim nerden cikardin? Efendi efendi konusuyoruz.. Ben goruntu farkini ogrenmeye cabaliyorum , sabahtan beri Turk kizlarini batirma cabasindasin birsey diyor muyum? Neyse.
Yurt disindayim Turkiye degil.- +1 yıl
Türk kızlarını batırıyorum evet, çünkü hangisiyle biraz samimi olduysam beni ezme çabası içindeler, sen umarım avrupadasındır değişmişsindir
Soran+1 yıl70-80 milyon u gec 5 parmagin 5 i bir degil. Sana oyleleri denk gelmis. Bana denk gelen Azerbaycanlidan daha demin bahsettim sana. Insanlar birbirini ceker olumsuz bir zihnin varsa olumsuz olani cekersin. Senin elinde bazi seyler. Negatif insanlari hayatindan cikarmak sana kalmis. Birkac kotu tecrubeyi bir millete mal etmek ayip birsey kusura bakma. O zaman insanliktan soguyayim ben. Senin mantiktan gidecek olursam
- +1 yıl
Ben de kendi milletimin olumsuzluklarını söylüyorum, Ama türklerin mız mız olduğu aşikar kusura bakma
Soran+1 yılOlumsuzluk muhakkak her yerde ve herkeste olur ama yorumlarini daha dikkatli yapmani tavsiye ederim. Dedigim gibi 5 parmagin 5i bir degil. Okumus etmis insansin bunlari ben mi anlatayim simdi sana.
- +1 yıl
Gördüklerimi diyorum sana, Üstelik 2 abim de 10 seneden fazla türkiyede yaşadılar ve biri türkle evli, herşey ortada maalesef, sen de saydırabilirsin bizimkilerin aptallıklarını
Soran+1 yılInan bircok seyi, gorgusuzlugu terbiyesizligi edepsizligi goruyorum kor degilim. Tiksinmuyor muyum tiksiniyorum. Ama mesela bunlarin yaninda guzellikleri gorebilmek. Farkli bir zihin yapin var birsey diyemeyecegim.
Soran+1 yılMesele*
- +1 yıl
Güzelliklerini de görüyorum, bu kadar kız olduğu halde türk kızını boşuna tercih etmedim ben, ama insanlar eleştiriye gelemiyorlar maalesef
Soran+1 yılElestirme tarzi onemli, tekrarliyorum ;)
Soran+1 yılSen Ali yapti diye Veliyi suclarsan tabii ki anlasilmazsin.
- +1 yıl
yok kardeşim tarz marz önemli değil Türk milleti ( biz de dahil) eleştiriye gelemiyoruz. Ortak yanlarımızdan biri bu
Soran+1 yılTürk degil miyim yani ben? Alakasi yok. Elestiriye gelemeyen insanlari bir bir hayatimdan sildim ve cok sukur yalniz degilim bana yetecek bir cevrem var. Birakin genellemeleri
- +1 yıl
sen de atar yaptın maalesef
Soran+1 yılFikrimi paylastim arkadasim gayet sakinim. Isine gelmiyorsa senin bilecegin birsey bu.
- +1 yıl
benim ne işim olacak ki? sen basbayağa atar yaptın
Soran+1 yılTek merak ettigim sey gorunus farki. Sen donup huy farkini anlattin. Bunu merak etseydim bunlari sorardim. Rahatsiz olmam gayet dogal. Atarla alakasi yok farki gor derim
- +1 yıl
farkı söyledim, bizim kızların kaşları, kiprikleri gözleri saçları daha belirgin ve koyu.
Soran+1 yılKonu odakli olmak bu kadar basit birsey. Hala soruma tam bir cevap alamadim ama uzatmayacagim. tesekkurler.
- +1 yıl
sorun dış görünüm değil mi?
Soran+1 yılEvet ama kas goz bunlari biliyorum. Muhakkak yuz hatlarinda bir farklilik da olmali. Elmacik kemigi olur baska birsey olur goz yapisi olur..
- +1 yıl
şöyle söyleyeyim, çoğu türk kızda gözlerin çekiğe yakın olduğunu sezdim, bizim kızlarda gözler büyüktür. Dudaklar dolgundur. Ama Elmacık farklılık gösterir
Soran+1 yılDogru ozellikle goz sekli daha once benim de dikkatimi cekmisti. Daha yuvarlak. Yanilmamisim
- +1 yıl
tabi değişir, bizde de dağlık bölgelerin kızları farklı oluyor. ova bölgelerinki farklı
Soran+1 yılDogrudur yasadigi yere gore farklilik vardir muhakkak
- +1 yıl
Aynen :)
- +1 yıl
Bir tespitimi daha söyleyeyim bizim kızların fiziği türklerinkinden güzel, türk kızlarının çoğu kilo derdi ile savaşır ama bizimkiler manken gibi
- +1 yıl
Merhaba ben Azerbaycan Türküyüm kendimi övmek gibi olmasın ama kültürlüyümdür ve en az senin kadar meraklıyımdır. Bizim ülkedekiler genelde kültürlü olur hayret bu sitede nedense hepsi mal gibi cevaplar veriyor. Normalde bu siteye üye bile değildim ama o kadar sabrım taştı ki bizim canım yorumları yüzünden geçici olarak üye oldum biliyorum üstünden baya geçmiş ama olurda dönersen buraya ben sana ortalama olarak nasıl olduklarını derim. Boşuna yazmayayım şimdi.
+1 yılAbi. Aşırı derecede salak ve saygısızlar.
312 Yorumla
Soran+1 yılIlk defa duyuyorum. Neden?
- +1 yıl
Sınıf arkadaşlarımın çoğu öyle. Algılamada sıkıntıları var. Gerekli ahlaki değerleri toplumsal kuralları bilmiyorlar. Erkekleri de kızları da abaza. Türklerin götünden ayrılmıyolar. Eskiden severdim kardeş ülke bilmem ne de yok yani. Reziller.
Soran+1 yılKac tanidigin var peki?
- +1 yıl
Pff baydın.30 civarı.
Hayırdır azeriye mi aşık oldun ne bu savunmalar falan.
Soran+1 yılSavunma mi? Iletisim becerini gelistir derim canim. Tesekkurler cevap icin.
- +1 yıl
En azından sizin gibi ahlaksızca giyinip sokakta dolaşmıyorlar. Sizin gibi erkekleri aşağılamıyorlar, mız mız değiller, aşklarına saygılılar.
- +1 yıl
Sen öyle san.
Ben iletişim kuracaksam hakedenle kurarım boş beleş insanlarla işim olmaz.
Sizin gibi dediğine göre azerisin.
Hem salak hem abazasınız. Kızları erkek erkekleri kız götünden ayrılmıyolar. Haydee selametle.
Soran+1 yılNeden siz-biz tartismasini yapiyorsunuz arkadaae ayip degil mi? Bunlari burada tartismayin bizler kardessek bazi seyleri his gormeliyiz. Ne Turk kizina ne Azerbaycan kizina laf soyletirim.
Nukleer arkadasim bu yaptigin da ayip senin dedigin sekilde hic bir kiz yok benim cevremde.- +1 yıl
İnsanların ne yaptığı umrumda değil gidip kimseye neden böylesin demedim başkasının hayatı beni ilgilendirmez. Benimki de başkasını. Banane yani banane bu kadar basit. Ama gördüklerim bunlar.
- +1 yıl
Azeri Türklerine laf edenmi var uleeeen !
- +1 yıl
Loser.
- +1 yıl
Soruyu soran hanımefendi bence aşırı saygılı ve kültürlü bir hanımefendi lakin bu yazdıkların tekrar 5 parmağın aynı olmadığını gösterir. Ergenleri gibi konuşmandan belli. Merak ediyorumda neden bir Türkiyeli (genellikle) Azerbaycan'a geldiğinde pek şikayet etmez hatta nerdeyse hiç etmez? Lakin Türkiyeye giden hemen hemen herkes dışlandığını söyler? Vallahi emin ol bizimkilerin huy olarak en büyük farkı şudur ki kinliyiz diğer tüm huylar Türkiyeli kardeşlerim gibi tıpkısının aynısı. Fark ettiysen hep Türkiyeli derim çünkü Türk dersem sizle bizi ayırmış olurum. Azeri diyenler var özellikle onlarda ne saygı görüyorum, ne zeka, nede kültür. Anca aşağılamak peşinde eleştiri peşinde insan olmak zor değil. Bizimkiler deminde dediğim gibi huy olarak bariz şekilde Türk devletlerinin en kinlisi ne yaparsan onu bulursun. Seversen 2 kat sevilirsin, kötülersen kötü muamele görürsün. Bizim devletin vatandaşlarının en çok sevdiğim yanı gururdur.
+1 yılonlar daha güzel genelde
12 Yorumla
Soran+1 yılTamam da fark nedir fizik yuz olarak?
- +1 yıl
Surat şekli olarak bizim kızlar daha yuvarlak və yığcam (ufak). Göz rengi olarak sizin kızların gözleri daha çeşitli yani daha renkli, saç olarak ise bizim kızların saçı daha renkli ve çeşitli. Ten rengine gelirsek emin ol aynı siz neyseniz o. Beyazıda var, esmeride var. Zaten sende "ben esmerim" diyorsun. Ten rengi olarak kimse senin nereli olduğunu sorgulamaz ki zaten milletimiz aynı tabi Anadolunun ve Kafkasyanın yerli halkı farklı olduğundan bizim tarafın Türkleri başka milletlerle melezleşmiş, sizin tarafın Türkleri başka. Bu arada demin bir yorum gördüm çekik gözlülükle alakalı yani bence biz bi daha çekik gözlüyüz gibi bilmiyorum. Zaten ben kendimde az maz aynaya bakarken bunu fark ediyorum, arkadaşlarımda öyle. Bir Özbek ve ya Kazak gibi olmasada Türkiye Türklerinden daha çekik. Malum biz daha doğudayız
Gizli Üye(36-45)+1 yılEsmer, beyaz tenli olurlar genelde.
03 Yorumla
Soran+1 yılYuz hatlari nasil peki biliyor musunuz. Farkli mi
Cevap sahibi+1 yıl
Soran+1 yılNeteven :) herhangi bir Azerbaycan kizi boyle mi yani? Oyleyse ben de baya benziyorum hafif biraz esmerim sadece :D
Onlarda esmer daha az sanırım. Fark edilmezsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıltük kızları daha güzel
21 Yorumla
Soran+1 yılBen tam tersi diye dusundum Kafkas kizlari daha ayri havalari olur?
- Diğer konusunda 801 cevap paylaştı.
+1 yıldaha güzeller.
12 Yorumla
Soran+1 yılNe acidan ve neden? Karsilastirma yaparsak hangi sebepten daha guzeller?
- +1 yıl
zarifler, beyaz tenliler ama çerkes kızlarını bu konuda tek geçerim
Ne bilelim görüntü yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEn iyisi Rustur
02 Yorumla
Soran+1 yılSoru kapsaminda degiller.
- +1 yıl
En p*çi demek istedin heralde
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer