Doktor karısı olacak bi kız neden çalışmak istesin ki?

anlamıyorum onu çok sevdigimi soyluyorum ! aile durumumun iyi oldugunu soyluyorum hatta 3 yıl sonra zaten doktor olacagımı zaten biliyor ! hayatta hiç bir şey esirgemeyecegimi para konusunda hiç bir zaman hsap sormayacagımın garantisini veriyorum ama o illa ben çalışıcam diyor ! insan sırf okudu diye çalışmak zorundamı ? kızlar tama ayakları ustunde dura bilsin bu guzel bişey ama ben zaten onun ekonomik ozgurlugunu saglıyorum ben oldukten sonra çalışsın o zaman kimseye muhtaç olmaz ! evliyken çalışmamak kocasına muhtac oldugu anlamına geliyor ki anlamadım ?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar cevaplarınız için teşekkür ederim ! biz anlaştık ! belkide onu bunun için seviyorum ! gozunde hiç bişey yok onun ! tek şartı kendi şehrine yakın bi yerde oturmak istemesi oldu ! paylaşmak istedim !
Doktor karısı olacak bi kız neden çalışmak istesin ki?
Cevapla