Yüksek lisans mezunuyum bende Lisans yüksek lisans Bursada okudum Mali müşavirim maaşım 10.000 civarı
annem sürekli doktor damat istiyorum diyor
neden annemde doktor takıntısı var maaşı yüzünden mi acaba?
annem sürekli doktor damat istiyorum diyor
neden annemde doktor takıntısı var maaşı yüzünden mi acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Annen mi evlenecek sanki.. Hastalığı filan mi çok acaba..
İlginç... Aday var ki, annen ondan böyle birşey diyor... Aklında birisi olmasa neden özellikle doktor istesin ki?
Erkek arkadaşım doktor işte
sorun ne zaman o zaman? erkek arkadaşın doktor ve annen doktorla evlenmeni istiyor. herşey normal... sen erkek arkadaşınla evlenmek istemiyor musun?
Aslında pek te sevmiyorum annem yüzünden çocuk ta yapıştı işte iyi çocuk diye şans verdim
anladım... ancak, anne ve ailesi baskısı bazen insanlara maalesef seçim hakkı tanımıyor. onların istediğini yapmak zorunda kalıyoruz. buna çok şahit oldum
ama sen hislerinle hareket etmeye çalış... çünkü iyi insan diye ve ailen istiyor diye birisiyle evlenirsen hayat sana zindan olur.
Gereksiz bir takıntı. Yalnız Uludağ İİBF iyidir ya hahah.
Sendemi orda okudun:)
Lisansım orası değil. Bir ara görevlendirme ile gitmiştim. İİBF hocalarını tanırım. Alanında iyi insanlardır.
Evlenecek olan sensin annen kendi istediğini söyleyebilir son kararı sen vermelisin
Doktor da doktorla evleniyor artık anne de öyle kolay mı doktor damat bulmak elini atsan doktor sanki 😂
Erkek arkadaşım doktor ama ben istemiyorum yeminli Mali müşavir istiyorum aslında maaşları aylık 60.000 binden başlıyo😅
Hastalanınca bakması içindir belkide hastanelerde çok sıkıntılar yaşadı anneniz...
Dolandırma amaçlı evlilik plan ı oldugu için. 2 ay sonra iftira atıp boşandıgında iyi para tokatlamak için doktor ya da zengin isterler
Maaşı için değildir, çok zenginler de var. Karizmatik geldiği için olsa gerek
Sadece ondan değil. Biz küçükken hepimiz büyüyünce doktor olacağız neden diyorsak o sebeble. Toplumda iyi bir egitim görmenin ete kemiğe bürünmüş halidir doktorluk. Bu sebeble istiyor :)
Bir tek onlar eğitimli biz değiliz yani 😅
Gibi gibi :)
ihtiyarlayınca baksın diye😂 geleceğini düşünüyor
😅😅😅😅🤣
kadim ileri görüşlü 😂😂
doktor doktor ile evlenir.
Neden 😅 gerçi şu an erkek arkadaşım doktor bayada ciddi
Önce Türkçe öğren. Dahi anlamındaki -de, -da ayrı yazılır.
Ayyy çatla emi 😅😅😅😅😅 10.000 alıyorum dahada yükselecek
Çatlamamı gerektirecek bir durum yok? Ünvanı için evlenmek istediğin meslek grubuna mensbum.
Ben istemiyorum cicim şu an denk geldiği için öyle ben yeminli Mali Müşavir istiyorum ama bulamadım malesef
Bağlaç olan "de"leri ayrı yaz ilk önce. :)
Baş üstüne
Umarım...
Annenle beraber psikoloğa gidin derdinizi anlatın.
Benim babam astronot damat istiyor
Vuvvvv
Maaşları yüksek doktorların
Maaşı yüzünden büyük ihtimal le
Beni alsana kocan olarak
10 bin parami mk
İlerde yükselir
2000 euro aliyom hesapla ne kadar :D
Sen ne işle uğraşıyorsun?
garson lk yapiyom almanya da ama su an is yok dewlet destegi aliyom
Almanyada normal 😅 oranın giderleride ona göre
gideri ne? 6 ayda audi a3 16 bin euro ya aldim turkiyede kac senede aliyon :D
Malesef fakiriz yüzümüze vurma aferim kapak attın oraya
danke
Adam resmen artislik yapmaya yer aramış ezikliğini bastırmaya gelmiş ya yemin ediyorum sesli güldüm okudukça yorumları 😂 kız ne sormuş sen ne cevap vermişin bravo kanka adamsın 🤣🤣