22 Banka Batırıp 47 Milyar Dolar Hortumladılar. Ne Düşünüyorsunuz?

22 Banka batırıp 47 milyar dolar hortumladılar ve kimse onlara hırsız demedi. Herkes cebini doldurup kenara çekildi.
İnsanlar tüp kuyruğundan, ekmek kuyruğuna, muayene kuyruğundan, ilaç kuyruğuna koşturdukları günleri çabuk unutmuşlar galiba. Şimdi ise hükümete hırsız demek moda olmuş anlaşılan. Ne düşünüyorsunuz?

22 Banka Batırıp 47 Milyar Dolar Hortumladılar. Ne Düşünüyorsunuz?


22 Banka Batırıp 47 Milyar Dolar Hortumladılar. Ne Düşünüyorsunuz?


22 Banka Batırıp 47 Milyar Dolar Hortumladılar. Ne Düşünüyorsunuz?


22 Banka Batırıp 47 Milyar Dolar Hortumladılar. Ne Düşünüyorsunuz?

https://www.sabah.com.tr/gundem/2015/04/18/mesut-yilmazin-aydin-dogani-ziyaret-ettigi-tarih-ilginc

https://www.zaman.com.tr/politika_22-banka-batti-47-milyar-dolar-hortumlandi_820369.html

https://www.angelfire.com/rnb/atadiyar/ata38e.html

Güncellemeler
+1 yıl
Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Kim hırsız peki
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Güncellemeler
+1 yıl
baya güncel
22 Banka Batırıp 47 Milyar Dolar Hortumladılar. Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla