Çok salak bir kızım ozguvenim iyice düştü?

Normalde kendimi salak biri olarak gormuyordum. Ancak etrafimdaki herkes bana salak muamelesi yapıyor. Kendimi o kadar aptal hissediyorum ki. Sevdigim cocuk bile güzelsin ama ne fayda asiri salaksin gibi bir cumle kurdu. Moralim çok bozuk. Artık ne yapacağımı şaşırdım gittiğim heryerde insanlar salak olarak görüyor beni. Birine bir öneride bulunsam sen fikir verecek insan misin diyorlar. Sınavda yüksek not alırsam herkes sasiriyor nasil aldı bu notu diyorlar. Kendimi dünyanın en aptal insanı gibi hissediyorum. Bugunde bir kız seni tanımadan önce seni çok zeki sanıyordum demek görüntü yanıltıcı olabiliyormus dedi. Yüzüm kizardi hemen. ozguvenim düştü. Bu durumdan kurtulmak istiyorum. Aptal olmak istemiyorum.
Çok salak bir kızım ozguvenim iyice düştü?
Cevapla