Ara ara site de görüyorum bu tür varlıklardan , Göz zevkimi bozmayın lütfen.
Var mı karşı cins kankası olan
Ben karşıyım karşı cins kankaya
Var mı karşı cins kankası olan
Ben karşıyım karşı cins kankaya
Benim yok :D Hiç bir zaman kız arkadaşlarıma bile kanka demedim. Sevmem o kelimeyi ve hiç kullanmam.
Kimsede kullanmasın bence samimiyeti o kelimeyle göstermek zorunda değiller.
cidden var mı ya
Biz kanka mıyız? :D
Olmasa var dermiyim
kanka ne ya :D
Değiliz tabii ki <3 :D
Kankalara sormak gerek
yorumlardan bulurum ben :D
teşekkürler @YaramDerin :)
rica ederim :s
Saçmalık kızla erkek kanka olamaz.
Sevgili olur farklı şeyler olur ama kanka nedir ak ya.
Tez katli vacip lazım kardo
Memlekete şeriat şart baba /:
:DD kesinlikle
ben kanka derim erkek arkadaslarada cogunlukla ismiyle hitap ederim insanlara ya da siz derim sen derim vs
Cevap
11Cevap
Kan kardeşim var ve 25 yıl oldu biz tanışalı... Öyle "Kans, Kanki, Kanka" vs. demem ona... Bu arada erkek ve kadın arkadaş olmaz diyen kara zihinliler de arada utanmalıdır...
katiyen olamaz.. diyenlerdenim utanmıyorum
Bence karsi cinsle kanka olunmaz bu kadar samimiyet kurmam bir erkekle
Ben de onu diyorum zaten
Çokta güzel oluyor, hem de hemcinsinden daha iyi ve daha kaliteli bir arkadaşlık, dostluk, kardeşlik, kankalık, panpalık amaaan işte ne diyorsanız. :)
aynen iticiler bea
ben kanka kelimesinden de pek haz etmiyorum hocam.
Çoğu ergen zaten
Gayse ondan iyi kanka olmaz, kızlar bazen hayattan soğutuyor çünkü
Gay se problem yok da..
Cidden çok iyi kankalar, hepsini çok seviyorum 😘😘
Ağızlarına kürekle vurma isteği vucudumun dört bir yanını sarıyor.
bana böyle gelin :d
Sorma ya bana kanka demeyin diyorum zaten
Abi deyin kardesim deyin kanka olmaz 😄
selam donsuz abi
Kardescazim desek olur mu :D
Yok olmaz..
Sen de hicbir seyi begenmiosun :D
Beğenilecek şeyleri beğeniyorum inan
Kanka ayagi b*k ayagi :D
geçmiş hemşireler günün mübarek olsun
Tesekkur ederim :)
@darkstation kanka ne diyo buu
@izmirLiiii-kızz gel gel
gelsin bakalımda niye ki
muhabbet olsun :D
aa varmış :D
Hahahah var tabi siz ne diyonuz arkadasiniza
@izmirLiiii-kız
@izmirLiiii-kızz
Kamkii bakma sen onlara bu tür insanlar her toplumda var zaten 8)
bencede çok saçma itici...
Ergenlikten hep
Bizde ona rafık diyorlar..
Kendi çaplarında eğleniyorlar :D
Bende karşıyım lazım olur felan.
Arkadaş olmak da yasak mı? :D
Benim yok
Benim de
bence gayet tatlıyız bu konuda
Bende kanka.
Eyw
yok çok şükür
Var.
ne diyelim?
Normal
var tabı bbzjbb
Eksi :d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar