"Ermenilerin Türklerle toprak, Kürtlerle kan davası vardır"
-Johannes Lepsius
Bu söz hakkında ne düşünüyor sunuz?
-Johannes Lepsius
Bu söz hakkında ne düşünüyor sunuz?
türkler kürtlerin bir ksımını kullandılar hamidiye alaylarıyla ama bu dönemde ermeniler ve kürtler barıştı kardeş gibiler hatta ama türklerden halen toprak talepleri vardır
Türkler kullandı mı nediyosun sen kızım? Hamidiye alayları kurulmadan ermeniler vanda bitliste diyarbakırda onbirlerce kürdü katletti 100 yıl önce ve şu an ermeniler kürtlerin arkadına sığınarak kürdüm diyerek Türklere kinini kusuyor
Evet şimdi ermeni yalakası oldu hepsi ama 100 yıl önce eemeniler buyük erm3nistan hayaline kapılarak onbirlerce kürdü katletti ve bizde ermenileri def ettik mallarına el koyduk ;)
canım aşiret halinde kürtleri ermeniler katletmedi bazzı çeteler bazı turk ailelerini katletti sizde bu çetelerın sucunu tum ermeni halkına yuklediniz ermenileri def ettık mallarını aldık deyıp gö zkırpmak vıcdanını ve terbıyenı takınsan dıyorum ben onlar şu an azerileri işgalde bende kalkıp desem oh iyi oldu bu terbıyesızlık olmazmı la havle ya mıllıyetçılık vıcdanının önune geçmesin
Onların Çanakkale'de kaybettikleri şeref ve bizde kuyruk acıları var bunları nasıl alacaklar :)
Evet doğuya giden ermenilerin çoğunu kürtler öldürmüştür.
Ermeniler başladı ama Kürtlere katliam yaptılar 100 yıl önce Kürtlerde intikam aldı ve ermenileri def ettik bütün mallarına el koyduk
Cevap
10Cevap
Faşistlik yapmak sizi mutlu mu ediyor? Unutma ki "çatışma aptallığın, uzlaşma ise zekanın ürünüdür." Ne çok seviyorsunuz düşmanlıkları körükleyip çatışma ortamlarına zemin hazırlamayı.
ermenilerin kendi genleriyle sıkıntısı var bozuk herifler
800000 ermeniyi 1914 de suçlu suçsuz demeden ağır kışıl koşulları altında sürmek ölüme terketmek ve Lübnan yollarında çoğu öldü bu bir soykırımdır..
Rahat dursalardı ozaman az bile yapmışız
faşist dedelerin gibi düşünüyorsun , bu yüzden diyor ülkenin entelektüelleri çapraz eğitim diye...
neyse sen anlamazsın..
aynen biir soykırımdır rrrr https://youtu.be/-dtymCdYM5U
muhteşem yüzyıl tarzı filmler gerçeği kapatamaz...
bir ırkın içinden katilde çıkar çeteside çıkar sevileni sevilmeyenide ama 800000 se bu sayı susacaksınız...
ben ermeni değilim insan hakları savunucusu , pislik adi herif veya komünist diye hitap edebilirsin bana...
Insan olsaydın ermeni vahsetininermenilerin katlettiği 600.00 Türkü Kürdü savunurdun burada ermenilerin köpekliğini yaparak insan olmuyorsun
Ermeniler 600 000 bin Türk Kürd katletti ve bize karşı rusya ile bir olup savaş açtılar gerçi sen rusyanın köpeğisin dimi işine geliyor tabi kansız seni
yaşın kaç eğitimin ne ki seninle tartışacağım , he he...
ben boşnağım kızım bir boşnak ailenin çocuğuyum, soyumla iftihar ederim... izzetbegovic in çocuklarındanım...
sizin gibi cuma namazlarında poz verenlerin çocukları değilim..
Dinsiz atheistim diyornsonrada izzetbegoviçden bahsediyor izzetbegoviç yaşasaydı senin suratına tükürürdü kansız çakma boşnak daha çok japona benziyorsun tipe bak çekik gözlü kansız :D
bir lideri inandığı din için mi yoksa hizmeti için mi sevmek gerek? Muıstafa Kemalde apaçık şamandı türkiyenin %80 i seviyor.
tkp nin lideri kim acaba? ama kime soruyorum anca lay lay loyy... bilgin ne ki cehaletini 3. boyutta algılıyorum gizli , japon kansız terörist, düzen bozucuda de dahada aşka gelirim... bunlar hoşuma gidiyor
öyle birşey olacagını zannetmiyorum..
sacma geliyor bana bu söz
Kürt siyasiler Ermeni götü yalıyor nedense
Onlar kürtlük altına sığınan gizli ermenilerdir ;)
bir kürt olarak kabul ediyorum doğrudur.
Evet katılıyorum doğrudur.
Golden'ların da Rot'larla kan davası varmış.
Başka bir ortamı bulandırmak için söylenmiş söz
Yav he he
Ülkenin dört bir yandan son derece güçlü düşmanlar tarafından kuşatıldı ve savaşa zorlandığı zaman sizi direk savaşa sürseydi Osmanlı Devleti ne diyecektiniz acaba merak ediyorum
aynen doğrudur
Yalan.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar