Sevgilinizle öpüşmek istemediniz diye sizden ayrılmak istemesi?

sevgilim bana; ben kız arkadaşımla öpüşmek istiyorum diyor öpüşmiyceksem neden bana saçma geliyor diyor ben öpüşmek isterim sarılmak isterim diyor,sokak ortasında öpüşmekten utanmıyor he bi kere yaptım ben utancımdan yerin dibine girdim, kafe tarzı ortamları sevmiyor,yapısı geregi çok sakin sessiz bir çoçuk,bir defa öpüş 3 defa öpüş her buluşmayada sırf öpüşme için saçma geliyor,bende kabul etmedigim için küsüp ayrıldı ve bu bahsettigim kişi lise ögrencisi degil koskocaman bir adam..sizce bu nasıl bir evrim işlemesidir ?
Sevgilinizle öpüşmek istemediniz diye sizden ayrılmak istemesi?
Cevapla