Kimse benimle muhattap olmuyor. Sorun ne anlamadım?

Kimse beni takmıyor. Biri gelipte nasılsın demiyor. Hiç muhattap olmuyolar. Sadece bir kac kiz arkadaşım konuşuyor benimle. İtici, pis bir insanda değilım. Fiziki görünüşüme bakıpta konuşmuyolar dicem, çirkinde değilim. Geçimsiz bir insanda değilim. Sorun ne anlamadım?
Kimse benimle muhattap olmuyor. Sorun ne anlamadım?
Cevapla