Bu sitede kalbini kırdığım üzdüğüm kim varsa hepsi hak etmiştir, pişman değilim ;) ?

Dinleyin bakalım yabikler
C
ahiller için not; Yabik havaya atıldığı zaman takla atamayıp kafa üstü çakılan aptal kuş.
İnsan burada takılırken mecbur insanlarla polemiklere girebiliyor, ister istemez kalplerini kırabiliyoruz. Tabi bu sizler için geçerli, ben birinin kalbini isteyerek kırarım ve kırdım da birçok kez. Bir daha olsa bir daha kırarım

Siz söyleyin bakalım fazla kalp kırdınız mı pişman mısınız? Kalbini kırdıklarınızdan özür diliyor musunuz?
#VakkoKalpKırarAffetmez ;)
Bu sitede kalbini kırdığım üzdüğüm kim varsa hepsi hak etmiştir, pişman değilim ;) ?
Cevapla