Enişteye mirastan pay vermek çok salakça değil mi sizzce de?

Elin adamı olan eniştenin mirasdan pay almasını önlemek için malların erkek tarafına yapılması sizce doğru mudur? Elin yedikat elinin hiç emek sarfetmeden hazıra konması çok saçma geliyor bana.
Enişteye mirastan pay vermek çok salakça değil mi sizzce de?
Cevapla