Sizce Kapatılmalımı, Kapatılmamalımı?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sosyal Hizmetler okuyorum ben. Gerçekten böyle insanlar olamaz ya. Iyi egitilmeleri gerekiyor. Çünkü aile sevgisi görmüyorlar ve suça yonelmeleri de sık rastlanılan bir durum. Agrasif davranışları olabiliyor öyle insanların. Çok fazla bir şey yapmıyor devlet böyle çocuklar için ama yine de kapatılmamalı
bir çoğu dayak yiyor ve tecavüze uğruyor maalesef bir çoğu 14 ila 15 yaşında çoçuk intihara meyilli haldeler intihara meyilli olmayanlarda birer suç makinesi olmaya meyilli hale geliyor maalesef
Bana mesaj atarmısın sana sormak istediğim şeyler var lütfen
Merhaba bende yetişirme yurduna gitmek istiyorum size bi kaç soru sorabilir miyim @---------e. crnn7 instagram hesabım
oradaki çocukların psikolojisi ciddi anlamda bozuk. bir anne babayla büyüyen çocuk farklıdır , yetiştirme yurdu ortamında büyüyen çocuk farklıdır. tvlerde görüyoruz çokda iyi davranmıyorlar. bir ara ev gibi yapıcaz diyolardı noldu acaba? psikolojik desteğin artırılması lazım kapatılması yerine..
tecavüzden tut dayağa kadar her türlü pislik var maalesef orada yaşayan çoçuklar öldürün beni de kurtulayım deme boyutuna gelmiş durumdalar.
Kapatılırsa o çocuklara sen mi bakıcan?
Bende yetiştirme yurdunda büyüdüm (Yetimhane)
İmkanım olsa bakarım tabii o ayrı mesele gecen tv de bir haber seyrettim her cocuk senin gibi sanslı olmuyor cocuklar iskence görüyordu ben sadece insanlar bu konuda ne düşünüyor merak ettim. Bence kapatılmalı bütün yetim çocuklar kardes aile sistemi ile bu ailelere verilmeli böylece aile sefkatini tatmis olur boyle bir yasa çıksa ben seve seve üstlenirim bakmayı
İşkencemi, şanslımı...
Aslanım ben görebilecek en pis işkenceleri gördüm..
Ben şanslı değildim, Kendi şansımı kendim yarattım..
Eminim yaşamıssındır iste bunun için tartışmaya açtım bu konuyu yıllardır bu yetiştirme yurtlarında iyilestirme yapılamadı bence en kısa sürede buna köklü değisimler getirilmeli avrupada örnekleri burdada uygulanabilir ben bunun için aile ve sosyal politikalara öneride bulundum. Ama dikkate alınmadı iki üç kişi ile sonuç alınamıyor cogunluk olarak dilekce yagmuruna tutulmalı bence anca o zaman gerçeklesir
Hayır acık kalmalı,, herkesin maddi durumu olmayabiliyor.
Cevap
6Cevap
Öncelikle iyi günler ben babamdan dün şiddet gördüm belim ve boynum kırılmış gibi çok kötü acıyor incildi Galiba zar zor yürüyorum annem babam bana değil benden bi yaş büyük ablam var hep ona değer Sevgi gösteriyorlar hep ona değer veriolar artık üstüme çok geliyolar şiddet baskı falan her şey.. bir şey olsa yerimden sıçrıyorm napmam gerekiyor lütfen bilgi verir misiniz
iyileştirilmeli. her çocuğun bir ailesi olmalı aslında...
Daha çok denetlenmeli düzeltilmeli.. Kapatılırsa o kadar çocuk ne olacak
18 yaşından sonra zaten salıyolar dışarıya,
Herkesten bir haber yaşamaya çalışıyosun,
Ya kötü yola girersin. Başına birşey gelir,
ya da aklını kullanırsın, Geleceğini kurarsın...
O kadar çocuğun yetimhanede olması bile bence ayıp birşey..
Müslüman bir ülkeyiz sonuçta, dinimiz yetime, öksüze yardım et diyor..
Peygamer efendimiz (S. a. v)'de yetimdi ona hürmeten yetimin öksüzün üstüne daha çok titremeli insan... Neyse ya uzatmiyim saol,
Patlıyacak bir kapı arıyodum :D
@KaraAşkBursa
Bana patlamış oldun :D Dediklerinde tabi ki haklısın.. Bizim insanımız.. İlla ki çocuğum olsun ama kendi kanımdan olsun derdinde nedense.. Şahsen.. Evlenirsem evlat edinmeyi düşünüyorum.. Ne doğurmak bana göre nede yetimhane deki onca çocuğun hakkına girmek..
İlla kendi kanından çocuk istiyorsa da bir tane kendi yapsa birini de evlat edinse ne kadar güzel olurdu..
Nede olsa müslüman bir ülkeyiz!!! :D
kapatılmamalı ama duzenlenmelı
ya yoksa aılesı dövüyosa ya da nasıl kapatılsın
Bazıları kapatılmalı bazıları kapatılmamalı.
kapatılmasın yaptırım uygulansın
hiç yoktan iyidir
Hayır.
Kapatılmalı
hayır kapatılmamalı
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar