Herkese kolay kolaty canım diyenlerden misiniz?

Şahsen ağzımdan çıkan her kelimenin büyük mesuliyeti varmış gibi hissederim. O yüzden kalpten hissetmeden hiçbir söz çıkmaz ağzımdan yani be öyle laf olsun diye canım diyemem. -kinaye yaparken kullanmam dışında-

Sizler peki? Canım demek kolay mı öyle?
Herkese kolay kolaty canım diyenlerden misiniz?
Cevapla