Erkekler ve kizlar cidden cevap verirmisiniz?!
Eski sevgilinizi gorunce hala ona karsi biseyler hisediyomusunuz ?
Eski sevgilinizi gorunce hala ona karsi biseyler hisediyomusunuz ?
Geçenlerde annesiyle giderken karşılaştık konuştuk biraz.İlk görüğümde kalbim yerinde çıkacak gibi oldu.Önceleri rüyamda yüksek bir yerden düşerken hissederdim o duyguyu.Tam yere değecekkken kalbim yerinden cıkacak gibi olurdu uyanırdım.
Sanırım yine görsem yine aynı şeyler olur.
Tek sevgilim oldu oda eşim :)
Teşekkürler ikimizde bir birimizin değerini biliyoruz :)
Allah omur boyu mutlu etsin !
Allah razı olsun herkese böyle bir şey nasip etsin.
AMİN iyi dilekte bulunan herkese Allah gönlüne göre eş nasip etsin.
Seçilmez misin yaf :) Başımızın üstünde yerin var bayan sinem90 :D
süper
Bayanlarımızın hepsinin hoşuna gitmiş ama bayanlar erkek beğenmiyor ve evliliğin sürmesi için hiç çaba sarf etmiyor. Buyrun iyi bir örnek. Pardon kaç yıllık evlisiniz? :)
Soru bana ise 5 yıl sevgili kaldık ve 2 yıldır evliyim.
Allah razı olsun. Bugün bile işe gelirken onun yüzünde gördüğüm güzellik hiç bir canlıda yoktur.
hayir sasirtici olacak sekilde hic bisey cunku bisey hisedilecek biri degilmis ondan dolayi kic bisey hisetmiyorum sanki hic olmamis
O eski sevgilime bağlı. Hangisi olduğuna yani...
Son olan yurtdışında göremiyorum, diğerleri ilgilendirmiyor.
Cevap
23Cevap
adı eskı sevgılıde olsa .. eskıler mazıye gomulmuyor ne yazık kı eskılerı eskı yapanda o eskılere hapsettıgımız ınsanlardır .. bı yasanılanlar var muhakkak ve bunların unutulması ımkansız ..
kahraman tazeoğlunun bır sözu var.. ''ACIM MI GEÇMEDİ ! ALIŞTIM SADECE.. '' bu söz herseyı anlatır umarım ..
Hiç kimseyi terk etmedim. Ama giden için herhalde biraz terk edilmeyi hazmedemediğimden belli bir süre üzülüyorum. Sonra bir kere birisini gördüm hiçbir şey hissetmedim (üstelik yanında birisi vardı göz altından beni dikizledi)
4 gün önce eski sevgilimi gördüm hemde sex partnerim di kendisi muhabbet felan ettik işte..
aşk hayatın nasıl felan sordu dedim 1 kız var onunla beraberim bizim eski manitanın surat mahkeme duvarı oldu :) akşam 7 de telefondan konuştuk.. zoruma gitti kendimi aldatılmış gibi hissettim dedi :) sanki dünya onun etrafında dönüyor.. ama ben ona karşı hiç birşey hissetmedim sanırım duygularımı kontrol etmesini biliyorum..
heyecanlaniyorum onu gorunce, eski sevgilimdi simdi yeniden sevgilim.. zaten baska kimseyi de sevemiyorum yurekten..Allah da sevdirmesin baskasini zaten..
yemin ediyorum herkese eşit hissediyorum çünkü hepsi aynı ... suyu :D ayırmıyoruz hepiniz bebeğimizsiniz
şuan evet ama elbet birgün bitecek hissettiklerim :)
elbette hissedilir..taş değil kalp taşıyoruz..yaşanmışlıklar etki bırakır her zaman...
yok ya tamamen bitmiş gördüm geçende. konuştuk ayaküstü hiç bi hissetme yok sıfır
kendisinden nefret ettirdiği için, bir şey hissetmemim imkanı yok artık. denedim gördüm.
Niye hissedesinki ex olmuş nextteysen eğer ona hisset. Ve hiçbirzaman kıyaslanmamalı eski sevgiliyle yeni sevgili salakça bi durumdur bu.
ben hissediyorum ama o da hissetmezse ne anlamı kalır
eğer cok güzel günler geçirdği biri olursa tuaf bi duygu ihsseder tabi
ayrılalı 2 yıl oldu simdi zaten baskasıyla beraberim..haliyle bişey hissetmyorum
inanamıyorum hala yaa bununla nasıl cıktım ben cok salagım cooook diyorum.
ama 1 hafta önce ayrıldıgım icin bisey diyemem
unutulmaz kesinlikle...Özellikle ilk sevgili ise hep vazgeçilmezdir...Cevap hep "evet" dir...
eğer gercektn sewıp unutmdm brsyle grnce klbme bcak saplnyr gbı oluyr
gördüğümde şaşırıyorum "bu kimdi acaba siması yabancı gelmedi" diyorum genel de
bu ülkede erkek başına 3 sevgili düşüyormuş benim hakkımı yiyenin allah b.versin
güldürdün beni valla :)
Oysaki kadın erkek oranı %49,3 e %50,7. Bu şu demektir. Her kızında 3 sevgilisi var. İyi bir matematik ve istatikçiyimdir. :)
bir kız vardı 4 yıl kadar çıktık 10 yıl oldu görünce hala üzülüyorum
hissetmeyen yoktur heralde
hergün görüyorum ve bişey hissetmiyorum
o kişiye bağlıdır bence
gülüyorum, çünkü ayrılan hep ben oluyorm
marifet hıhhhh
hissetmiyorum.. hissetsem eski olmazdı
Birşey hissetmiyorum.
kim unuttum diyorsa yalandırrrr...
evet malesef oluyo.
eski mazide kaldı
acıma hissi
hıssetmek degılde vay be dıyor ınsan ;:)
Hayırrrrrrrrrrrr...
Hissetmiyorum.
Oof of
hayır hiç hissetmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar