Psikolojm bozuk arkadaşlar ne olur yardım edin prozac bir işe yaramıyor mu ne! İçinizde psikolog var mı?

Arkadaşlar 3 senedir psikiyatriste gidiyorum çeşitli ilaçlar kullandım ama şu sıralar moralim daha bozuk bu 2 aydır böyle. Hep kendimi sorguluyorum niye böyleyim diye neden mutsuzum diye. İçimi sıkıntı basıyor daralıyorum ağlıyorum. Ne yapacağımı inanın bilemiyorum. Doktorsa gittim ama çaresi yok mu bu işin.

Hep kafamda olumsuz düşünceler geziniyor. Engel olamıyorum. Hep uyumakistiyorum günde 15 saat uyuyorum. Bittim arkadsslar şizofren olmaktan korkuyorum artık.:'(
Psikolojm bozuk arkadaşlar ne olur yardım edin prozac bir işe yaramıyor mu ne! İçinizde psikolog var mı?
Cevapla