20 yaşına geldim ama ben çocuk gibiyim?

Etrafima bakiyorum arkadaşlarim genel olarak konusmalarindan tutun davranislarina kadar çok olgun davraniyorlar mesela bugün ogrendim bir arkadas nişanlanmıs duyunca cok sasirdim ama düsununce yasim buyudü aslinda normal bisey ama ben ise hala cocuk gibiyim düsüncelerimde cocuk gibi bu durumdan nasil kurtulabilirim
20 yaşına geldim ama ben çocuk gibiyim?
Cevapla