aklıma bu soru takıldı ve sorayım dedim..
kimse bir çirkini sevmez..
niye çürüktür çirkin , sıfattan yoksundur.
kimse ona 'yakısıklı' demez? nıye cünkü adam çirkin mk (tam tersi bayanlar içinde geçerli)
ama gerçi çirkin insan kendini kurtarıp
parası olursa sırf parası için sevilir..
çirkin ama parası var neticede mk
diyip kabul eden bir cok bayan vardır.. ki onlar bayanda degilde neyse hadi..
velhasıl kelam sorum şu
çirkin insan neden var?
kimse bir çirkini sevmez..
niye çürüktür çirkin , sıfattan yoksundur.
kimse ona 'yakısıklı' demez? nıye cünkü adam çirkin mk (tam tersi bayanlar içinde geçerli)
ama gerçi çirkin insan kendini kurtarıp
parası olursa sırf parası için sevilir..
çirkin ama parası var neticede mk
diyip kabul eden bir cok bayan vardır.. ki onlar bayanda degilde neyse hadi..
velhasıl kelam sorum şu
çirkin insan neden var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar