Çirkin insanlar neden sevilmez biliyormusunuz ?

aklıma bu soru takıldı ve sorayım dedim..

kimse bir çirkini sevmez..
niye çürüktür çirkin , sıfattan yoksundur.
kimse ona 'yakısıklı' demez? nıye cünkü adam çirkin mk (tam tersi bayanlar içinde geçerli)

ama gerçi çirkin insan kendini kurtarıp
parası olursa sırf parası için sevilir..
çirkin ama parası var neticede mk
diyip kabul eden bir cok bayan vardır.. ki onlar bayanda degilde neyse hadi..

velhasıl kelam sorum şu

çirkin insan neden var?
Çirkin insanlar neden sevilmez biliyormusunuz ?
Cevapla