400.000 tl lik araç için ne kadar kazanmak gerekir?

Arkadaşlar ben bmw 520i kullanıyorum tahmini değeri 150.000-200.000. Babamın burgerking bayisi var (ayda yaklaşık 15-20.000 kqzanıyor)+4 evimiz. var birinde biz oturuyoruz diğer üçünde kiracı oturuyor.3ünden toplam aylık 7000 civarı para gwliyor. aileme durumu anlattım düz hesapbwnim 520 yi satsak 150.000e kaldı geriye 250.000 tl babam eklese gidelim bir evoque alalım diyorum zaten en az 10 yıl binerim. ailecek kullanıcaz zaten kolay kolay arızada vermez diyorum 250.000. eklede bir evoque alalım diyorum bana gelen cevap biz o kadar zenginmiyiz? sizce bizim durumumuzda bir aile 400.000tllik bir arca binmeli mi binmemelimi? (250.000 tl yi yaklaşık 7-8ayda kazanıyor adam zaten 150.000 de benim arbam bence alabiliriz). lütfen ciddi cevaplar verelim (duruma göreisteyen olursa neden evoque istediğimi anlatabilirim)

400.000 tl lik araç için ne kadar kazanmak gerekir?
Cevapla