Dışarıda yemek yerken zorlanıyorum öneriniz ne?

Arkadaşlar dışarıda yemek yerken zorlanıyorum. bana o an işkence gibi geliyor. yavaş ve küçük küçük yemeye çalışıyorum. mesela az önce kahvaltı için alttaki şık bir cafeye gittim. karşı masamda da iki tane güzel kız vardı :(( işkence oldu benim için. rezil olmamak için küçük küçük ve yavaş yiyorum. yani ne biliyim ağzım batar düşer tabağa falan diye kasıyorum kendimi. rahat olamıyorum. sadece kahvaltıda böyle değil dışarıda da zorlanıyorum. insanlar bana bakıyor gibi hissediyorum hata yaparım üstüme gelir ağzım kirlenirse utanırım falan diye kendimi kasıyorum sürekli. rahat olamıyorum.

Öneriniz ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi çok kasıyorum , zorluyorum. evde rahat rahat yiyorum çünkü kimse olmuyo bu yüzden ama dışarıda kalabalık bir ortam var hata yaparsam işte yemeği bulaştırsam düşürürsem ağzımdan sarkarsa falan.. yerken insanlar güler diye düşünüyorum biliyorum saçma gelebilir ama çoğu zaman böyle kasıyorum kendimi
Dışarıda yemek yerken zorlanıyorum öneriniz ne?
Cevapla