AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Dünya siyasetini bilmeli türkiye siyaseti zaten bitmiş
Ne siyasi görüşü ben aynı dinden olmayan bir kızla evlenecektim..
Siyaset benim için çok basit bir şey, umrumda bile olmaz
siyasinin am*na koyayım türkiyeyi siz kurtaracaksınız sanki
Evlenirdim koalisyon kurarim bunlarda koalisyon bebekleri derim ))))
Bence sorun yok insanlari gorusleriyle kabul etmek gerrk
Eskiden olsa cevabım evet olurdu da bu devirde artık hayır.
benim icin sorun degil herkes herseyi savunabilir Eger yanlis yoldaysa bunu iyi dille anlatirsn
neden olmasın.. uzun konuşmalar için farklı fikirlerde olmalı..
İnsanlar farklı görüşte olmali ki hayatın tadı çıksın ben Fenerliyim diye sevgilim de Fenerli olursa maç izlemenin zevki var mı?
Sağ kokan birinden etkilenmem zaten.
Mhp demi?
B*k kokan daha çok haklısın :D :D
hepsi mhp, bbp, vatan (işçi), akp, saadet, ldp... 😄😄😄
@MHPMHPMHP16
işçi partisininede sağ dedin ya daha neler peki doğru olan ne hdpmi?
Ne yani, çay içerken besmele çektim diye, özsüt de kahvaltıyı terk edip beni öylece bırakıp kalkar mısın masadan?
olamaz mi? @MHPMHPMHP16
@MHPMHPMHP16 işçi partisi yıllarca sol sanılan faşist bir partidir, ki ödp tkp hdp ve chplilerin de bir kısmı bilir bunu. Doğu perinçek' in adı bugün jitemde bolca geçiyorsa o partiye sol diyemezsin. soru sormuşlar cevap verdim. Siyasi bir muhabbete girmeyeceğim.
@coedalton ihsan eliaçık gibi bir adam olup beş vakit namazını kıl evlenirim seninle. Kimsenin inanvına ibadetine alsa laf etmem, yeter ki vicdanlar sağ olmasın.
Siyasi bilgim pek yok, açıkçası tınlamıyorum siyaseti. Anlaşılan politik birisin ve bu tip birinden hoşlanırsın...
Herhalde bu seçimde oyumu çatır çatır tayyip e atacağım.
mecliste demokrasi vasfı taşıyan parti yok bence hepsi aynı...
Sağ görüş sol görüş ne demek tanimini bilmeyen arkadas gelmis laf soyluyor burada sbsbxcbxbbxbx
benim uni de olsan pesimden ayrilmazdin hatta yalvarirdin
"eliaçık" dan kastın hesap senden se kalkmam masadan diyorsun galiba, ok bendensin :P
helal olsun sana kız işçi partisi için söylediklerin harika çoğu beyinsiz solcu der onlara deli olurum.
İşçi Partisi sol parti zaten, solcu onlar
Ewet evlerimin rusagisi ustanında dedigi gibi onuda akpli yaparım
Ülkücü olmayan biriyle asla hayatimi geciremem, anlasamayiz
Siyasetle ilgilenmesin fanatik olmasin pkk li olmasin
Yemisim derim de kemalist ile evlenmem bak
neden?
akp li biriyle evlenmem sadece arkadaşlık ederim
Sonra dersiniz sevgilim bana atladı :D
chpli olmak namussuzluk değil ki. evet kapalı değilim ama namusluyum ailem tutucu ve iyi aile terbiyesi aldım ama ne ben ne ailem akp li. yani akpli olmayanlar sizin sandığınızın aksine rezil namusuz ve çapulcu değiller... @Sequar
Hayırlısı be gülüm Vay be chp lilerde düzgün çıkıyormuş :D @lovelygirly
bir çok düzgün insan var başka siyasi görüşe sahip olan ama sizin kafanıza öyle bir empoze edilmişki akp dışındaki görüşteki insanların kötü olduğu namussuz olduğu iffetsiz olduğu, o yüzden benim gibi bir çok insan olduğunu duyunca ve görünce büyük şok yaşıyorsunuz @Sequar
heye aynen öyle :D Çok empoze etmişler hep kılıçdar oglunun suçu :D
çok iyi bir konuşmacı olmadığı için bunlar oluyor zaten hep çünkü savunduğu fikir düşünce doğru ama bunu güzel ifade edemiyor. keşke edebilsede ülke düzene girebilse @Sequar
Kemal kılıçdar oglunun kazanmasını istesem ABD de yaşarım :) En azından kemal kılıçdar oglunun dönüştürecegi ülkeden iyi olur :)
sence şu an çok mu iyi türkiye @Sequar
CHP lilerin yönettiği türkiyeden iyi bence ABD uşagı olmuyoruz en azından chp liler kadar :)(:
suriyelilerin uşağı oluyoruz hemde tam seçimden evvel ve seçimde suriyelilerde oy veriyor ve insanların gözleri boyanıyor aaa ne tesadüf @Sequar
CHP iktidarının neyini özledin ekmek tüp kuyrunumu karne ile şeker almayımı? Yemek için yag bulamamayımı merak ettim şimdi :) İnsanlık namı herşeyin bir bedeli var tabi :)
tüp ve ekmek kuyruğunun yerini hastane kuyruğu ve işsizlik oranının artışı aldı. insanlar para kazanamıyor tüp alacak ekmek alacak paraları yok sen hala tüp kuyruğu ekmek kuyruğu kalmadı diyorsun fakirlik artınca alacak insan kalmadı dediklerini ondan kuyruk yok... @Sequar
Kime göre :) Kimse iş beğenmiyor herkes kendi işim olsun memur oluyım millet vekili oluyım derdınde lüksün fakirliği bu :)
ya bir git millet okuyorda iş bulamıyor sen ne diyorsun. @Sequar
Ne güldüm yaaaa...
Cehalet ne kötü birşey.
Milletin parası yok İstanbul'da her 5 kişiye bir otomobil düşüyor.
Milletin parası yok ev sahipleri kirada oturacak kiracı bulamıyor çünkü ev sahibiler.
Milletin parası yok Ceplerinde 3000tl lik Ayponlar (I Phone)
Nasıl bir milletiz ki cebimizde paramız yokken bunları yapabiliyoruz.
Ya paramız olsa o zaman Amerika yı mı satın alırdık acaba?
@lovelygirly @Sequar
Karı cıldırmıl reis @Hayaller_ve_hayatlar
İstanbul'da her 5 kişiye ortalama 5 araba düşüyor diyorsun peki sence her istanbullunun 5 tane arabası mı var cidden? istanbulun zengin kesimi kendi üzerine araba alıyor 3ten fazla, e birde şirketler var ve o şirketlerin üzerine kayıtlı arabalar var. yani herkeste 5 er 5 er araba yok. kiracı işini çok güzel sallamışsın akıllı arkadaşım, ailemiz gayrımenkullerden gelen kiralar sayesinde her ay fazlasıyla kazanç sağlıyor, insanlar özellikle benim ailemin mi kiracısı oluyor sence? Ne insanlar gördüm elinde telefonu yok, alanda dişini tırnağına takıyor gösteriş yapacam diye taksit taksit ödüyor. taksitler kalktı sanıyorsunuz ancak bir çok yer telefonları hala taksitle satıyor. Ülkemiz cehaletten kurtulursa belki birgün yine eskisi gibi dünyaya hükmeden bir ülkeye dönüşürüz o ayrı... @Hayaller_ve_Hayatlar
Düzgün üslupta konuşmayı öğren sonra tuttuğun partiyi savun lütfen @Sequar
Cehalet ne kötü birşey okuman zayıf olmasından belli!
Ben her 5 kişiye 1 araç düşüyor yani 18 milyon nüfuslu şehirde en az 3 buçuk milyon özel taşıt var demek istedim minibüsler otobüsler kamyonlar hariç.
Algıda seçicilik bu olsa gerek :)
"Milletin parası yok İstanbul'da her 5 kişiye bir otomobil düşüyor.
@lovelygirly @Sequar
okumama laf etmişsin diğer dediklerime niye cevabın yok kardeş? şunu bil ki her 5 kişinin 1 arabası yok. arabası hiç olmayanda var birsürü arabası olanda var. arabası fazla olanlar bu oranı yükseltiyor sadece. @Hayaller_ve_Hayatlar @Sequar
Yorum yok bence sen cevabını çok iyi aldın.
Benim asgari ücretli çalışan iş arkadaşım geçinemiyorum diyip Hükümeti kötüleyip peşinden oğluna Honda Civic alabiliyorsan, ben böyle bir zihniyeti kabul edemem.
Bence sen cevabını aldın uzatma uzatsanda cevap alamazsın artık daha.
@lovelygirly @Sequar
arkadaşların dengesiz diye tüm milleti dengesiz sanma. @Hayaller_ve_Hayatlar
Beni karıştırmayın abi :D Herkes istediğine oy atar ben siyasi görüşüm AK parti isterse herkese 20 özel araç düşşsün bana düşmedikden sonra tartışmanın anlamı yok parası olan alır Geri kalan herşey için master card felan :D
fanatik olmasın ve hdpli olmasın yeter
çok uçta değilse olabilir..
Sevmiyorsam belki sorun ederim ama seviyosam hayr
mesela mhpli olsa?
Evlenirim onuda kendi tarafıma mhp'ye çekerim. :)
ya cekemezsen?
Hayırlısı fark etmez okadar dert değil.
Solcu, ataturkcu biriyle evlenmem.
neden?
Çünkü ben dindarim.
Ayyaslari cekicek değilim.
O tip kişiler beni geriyor otomatik olarak nefret ediyorum.
@aleksey89
ikinizden biriniz pkklı değilse problem yok
Siyasi gorusum olmadigi icin zorun olmaz sahsen :)
Bendensin anlaşmak huzurlu yaşamak varken ayrım yapıp yozlaşma niye dimi yani?
Koyu olmadığı sürece problem değil. ✋
s*mişim siyaseti derim :):)
Evlenir onuda AKP li yaparim 😎
Adam king 😎
Oda akpli olmaya dünden raziydi sanki:))
adamsın l*n
alırım s... s... değiştirtirim
Akp ve Hdp li deilse şayet evlenirim :D
CHP li bı kızla hayatta evlenmem
Atatürkçü olmalı. Aksi taktirde imkansız.
Evlenirim ve o kizi ülkücü yaparim
ya olmazsa
Neden olmasın bence olur kominist olmasinda ne olursa oldu hem 😍
ulan komünist olmasınmış, komünist kız bakar mi sana )
Birinin zoruna gitmiş laflarim, ama altimdan çok kominist kiz geçti yoksa aralarindan biri tanidikmiydi 😃
Evlenirim bu bir sorun değil
Ya ayni fikirden ya da tarafsiz
siyasi görüşü olan biriyle evlenmem
Terörist olmadığı sürece sıkıntı yok.
terörïst dedigin nedir el kaideci isidci falan mi? :)
Ne demek istedigimi anladıgina eminim.
Tarafsız biri olduğum için sorun yok :)
Siyasi fikirler benim için önemli değil :D
Seviyorsam bir sorun olmaz.
Evimin içinde huzursuzluk istemem.
görüşüne bağlı pkk olmadıktan sonra sorun yok
siyasetle evlilik olmaz ya farketmez
terörist değilse sorun olmaz
kafalar uyuşuyosa siyasette kim oluyo
büyük konuşmayayım ama sanmıyorum
aşk ideoloji dinlemez
Uzak görüşler olmasında
ağır ülkücüyüm sevgilim kürt
Naaaa yemem siyaseti yedirtirim
siyaset ve aşk?
Mayonezli pasta misali
Görüşüne gore değişir.
hdpli değilse evlenirim
Evlenirim tabi yemişim siyasetini
İlla problem oluyo ya
Kemalistle evlenmem
evnenmek cok isterim sahsen
Yemişim siyasetini seviyosam herseyiyle kabulumdur
önemli değil.
Evet.
yes :)
Aşıksam tabii ki.