Otelde tek başına tatil yapan kız hakkında ne düşünürsünüz?

Abim benimle tatile gitmek istemiyor. Arkadaşlarıyla başka bir yerde tatil yapacakmış. Ben de Bodrum'a falan ailelerin gittiği bir otele gidip 1-2 hafta tek başıma tatil yapmak istiyorum.

Siz otelde tek başına takılan 19 yaşında olan ve kimseyle konuşmayan, yanında arkadaşı olmayan bir kız hakkında ne düşünürsünüz? Kötü mü düşünürsünüz? :/
Otelde tek başına tatil yapan kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla