Birisine içten beddua ettim. hem de ağlayarak defalarca. tutar mı?

beni çok kıran bir arkadaşıma içten gelerek beddua ettim. hem de ağlayarak günlerce. umarım bana yaşattıklarını yaşamadan ölmezsin diye. kinci bir insan değilim ama onlara çok kırıldım. beni kırdıkları halde üste çıkmaya çalışırdı. ve beddua ettim içimden seni Allah'a havale ediyorum diye. tutar mı.
Birisine içten beddua ettim. hem de ağlayarak defalarca. tutar mı?
Cevapla