Yalnızlık yalnız olunmadığında istenir ama elde edildikten belli bir süre sonrasında rahatsızlık vermeye başlar.7 yıldı yalnız yaşıyorum kimse ne yaptığıma ne dinlediğime nasıl giyindiğime evin neresinde uyuduğuma karışmıyor. Bu yıllar içerisinde ve hala devam eden işim dolayısıyla sürekli yurtdışı seyahatlerim oluyor yurtdışından dönerken beni en çok rahatsız eden ise evde kimsenin beni beklemiyor olması oluyor. bazen evde eğlenceli birşeyler yapmak istiyorum ama kimse olmuyor. insan ailesi ile ettiği kavgaları bile özlüyor emin ol. Yalnız yaşamak istiyorsanız yaşayın ama ailenizin yakınında yaşayın Son pişmanlık bazen fayda etmez. NE İSTEDİĞİNE DİKKAT ET.(Çin atasözü)
Sahte kalabalıklar budur insanı yoran ve yıpratan. Insanları tanidıkça yalnızlik cazip gelebilir ama bazen insan bir nefes bir kelam arar yanında. Yanlızlık sevilmez, insan yanlızken mutlu olduğunu en fazla 2 ay zanneder ama sonrası bunalım ve hüsrandır. Bazen her neyse buda geçer derim, nasıl olsa sabah olmayacak mı...
kendini kendinle paylaşırsın... biraz düşünür biraz uğraşırsın... dolunay gecesinde ay'a bakar, acaba şu anda kaç kişi bana eşlik ediyor diye geçirirsin aklından. sonra boynunu büker hayallere dalarsın. dalaaar gidersin ufka doğru... taaki bir parçan yalnızlığını fısıldayıncaya kadar. kızarsın o parçana dersin ne istiyorsun benden, kendinden? o da umursamazya seni boş verip yatarsın.
Kalabalıkta kendimi rahatsız hissediyorum hemde ciddi şekilde. Yalnız olmanın benim için asıl anlamı huzur. Tabi yanımda bir iki kişinin olması da sıkıntı yaratmaz. :D
Yalnızlığı bazen severim. Aslında yalnız olduğumda yalnızlığı sevdiğimi düşünürüm. Olduğum değil olamadığım ben'i görürüm. Öğrenmeye acıkırım mesela yalnız olduğumda, yeni şeyler keşfeder yeni ufuklar açarım zihnimde. Kendimi daha çok severim çünkü sevmezsem sevdiğim dediklerimin bir anlamı kalmaz en nihayetinde. Bir kalem alırım elime en kalabalık yerimden yani gözlerimden başlarım yazmaya. Hiç yalnız kalmamaya...
Yalnızlık bir zamanlar birisini çok sevmiş olmaktır.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yaşadığınız dünya çakallarla dolu! Hayalini kurduğunuz o dünya bu değil. Özlem duyacağınıza sahte yalan diye ısrar edip geri duracağınıza harekete geçmeyi deneyin yeni bir adım atmaktan korkmayın herkes kendi için yaşıyor insanlar birbirinin kurdu
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yalnızlığım batmıyor da yaş ilerleyince ne olur bilemiyorum. Insanlarla iyi ilişkiler kurabilmek daha sağlıklı
En İyi Cevaplar