Sürekli yalnız kalmak ve karanlıkta olmak istiyorum herkesden uzaklaşmaya başladım ne yapmalıyım?

Sürekli yalnız kalmak ve karanlıkta olmak istiyorum herkesden uzaklaşmaya başladım kimseyle konuşasım gelmiyo eskisi gibi samimi olamıyorum aklımda sürekli ölmek var kurtulucağımı düşünüyorum ne yapmalıyım
Sürekli yalnız kalmak ve karanlıkta olmak istiyorum herkesden uzaklaşmaya başladım ne yapmalıyım?
Cevapla