Erkek arkadaşım seviyorum ama yapamıyorum yoruldum dedi

4 yıllık ilişkim vardı sevgisine çok inanıyodum tartışmalarımız olurdu ama birbirimizi sevdiğimiz için barışırdık hemen. son ayrılıkta seviyorum ama yapamıyorum yoruldum falan dedi ve bitti 3 ay oldu ayrılalı hiç aramadı bnde aramadım. hiç böyle değildi durup dururken noldu ve bu ayrılıkta bi sorunumuzda yoktu hiç bişekilde haberde alamıyorum neden böyle bişey yaptı anlamadım lütfen samimi cevaplar...
Erkek arkadaşım seviyorum ama yapamıyorum yoruldum dedi
Cevapla