Üniversitenin ilk yıllarında kendini yalnız hissetmek normal mi?

bu sene kazandım üniyi ama hala arkadaşım yok kendimi çok yalnız hisseddiyorum
yurtta tıkılddım kaldım kafayı yicem dışarı çıkabileceğim kimse yok kendimi çok kötü hissediyorum:(
Üniversitenin ilk yıllarında kendini yalnız hissetmek normal mi?
Cevapla