Karamsarlık sorunu nasıl çözülür? Bu iç sıkıntısı nasıl geçer?

Pazartesiye kadar tatilim var bayram nedeniyle tüm öğrencilerin olduğu gibi. Ama benim içim hiç rahat değil, tatil yapamıyorum doğru düzgün. Okul projelerim yetiştirmem gereken ödevler var sürekli kafamda. Aslında oturup yaparsam birkaç saatte hepsini bitirebilirim bile bitirilmeyecek kadar fazla değiller ama benim aklıma geldikçe kendimi öldüresim geliyor resmen, içim sıkılıyor, bir karamsarlığa kapılıyorum. Hayatımda herşey kötü gidecek hiçbirşey düzelmeyecek gibi geliyor. Bu sene yeni okul- yeni ortam dolasıyla okulum da değişti, eski bağlarım koptu. Ama yeni ortamımdan okadar nefret ediyorum ki facede sınıf arkadaşlarımın ismini görünce bile içim sıkılıyor, o derece yani siz düşünün. Artık bazı şeyleri kabullenmek ve alışmak istiyorum, ama kendimi kimsesiz ve çok yalnız gibi hiseddiyorum.Nasıl yenebilirim bu sorunu arkadaşlar lütfen yardım edin.
Karamsarlık sorunu nasıl çözülür? Bu iç sıkıntısı nasıl geçer?
Cevapla