Çocuk sahibi olmanın olumlu yanları nelerdir? Çocuk yapmak isteseniz sebebiniz ne olur?

Çocuk sahibi olmanın birden çok olumsuz yanı var.Maddi güç azalacak,sorumluluk artacak,sorunlar artacak,ilk Başlarda hep problem olacak,kadın için vücut deforme olacak vs. Peki olumlu yanları neler? Işte sırf bunun için çocuk yapılır Dediğiniz ne var?
Çocuk sahibi olmanın olumlu yanları nelerdir? Çocuk yapmak isteseniz sebebiniz ne olur?
Cevapla