Kiz kankam beni yüz ustu birakti artik kanka degiliz?

Eskiden bir kiz kankan vardi, hep sinifta yan yana oturuduk, konusrduk, dertlesirdik,... Nerdeyse hergun mesajlasirdik, bir gun bu ona fazla geldi ve niyetimi yanlis anladi...halbuki acayip asik oldugum bir kiz vardi, hep ona anlatirdim, herkesden en iyi o bilirdi ne kadar asik oldugumu. Artik 'kankam' sinifta yanima oturmuyor, gidip hep baska erkerklerin ortasina oturup gulusur konusur, sinirmi cok bozuyor. Onu görmezizlikten gelmeye calisiyorum, yuzune bile bakmiyorum, o yinede öyle devam yapiyor, insan bir anda böyle karar verip bunu yaparmi be? Her o konuda onunla konusmaya calissam uste cikiyor, o hakliymis gibi yapiyor
Güncellemeler
+1 yıl
artik ya eskisi gibi olmak istyorum ya da onu hicbirzaman görmek istemiyorum. o bunu cok zorlastiyrior. seneye ayni üniversitede ayni bölum yapcas...
Güncellemeler
+1 yıl
ama vallah gidip konuscam yenikten onunla, ya eskisi gibi olucas ya da arkadas bile olmucaz dicem
Kiz kankam beni yüz ustu birakti artik kanka degiliz?
Cevapla