- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBoylarına lafımız yok, aksine kadının hası kısa boylu olandır da..
Bu havalı olma muhabbeti, tamamiyle koyunun olmadığı yerde, keçiye Abdurrahman Çelebi denilmesinden ibarettir..
Damacanaya hallenen adamların ülkesinde, ne ederi var kısa boylu havalı kadın; haberin var mı senin?
Delik o, delik...
Nimet ulan o!03 Yorumla- +1 yıl
Obje olarak görüyosun yanlış bence
- +1 yıl
İroniden anlamayan nesile aşina değiliz kardeşim..
- +1 yıl
:d. d. d
En İyi Cevaplar
+1 yıluzasın diye kesiyorlar, türk kızı işte :)
https://i.capsspot.com/s/5/5/137010.jpg01 Yorumla- +1 yıl
. d.. d hahha İyimişd.
+1 yılValla boyum cidden kısa 1.58 im ama 9. sınıfta olduğum için biraz daha uzar diye ümit ediyorum. Havalı bir kız değilim ama türk kızlarının çoğunu kendini beğenmiş olduğuna katılıyorum sinir olurum öylelerine :/ neden öyle olduklarına gelince cevabı erkeklerde aramak lazım :)
03 Yorumla- +1 yıl
Erkekler Görmemiş Gibi Bakmasa Bu Durumda Olmazdı
- +1 yıl
Aynen. Hiç kız görmemiş gibi peşinden koşuyorlar kızlar da kendini bişey sanıyor >:(
- +1 yıl
Aynen Öyle ;(
benimde boyum kısa :D karsımdaki erkeğin boyu değilde benim boyumun az daha uzun olmasını isterdim. Türk kızları neden genelde kısa bilmiyorum da havalı olmak ve kısa olmayı bağdaştıramadım :D ve illa uzun istemememe rağmen sevgilim 1.80 belirteyim dedim :D
27 Yorumla- +1 yıl
Yok Havalısınız kötü mü. d hakaret mi ettim. d
- +1 yıl
:D Oda aradı gitti işte d
- +1 yıl
hımm. Peki. d.
- +1 yıl
Siz 1.80e uzun mu diyorsunuz, benim boyum 1.90 kız arkadaşım 1.74 de😁😁
- +1 yıl
Yurd dışından benim kayınço geldi çocukta 1.90 boy var ve mankenlik yapıyor evlendirelim başını bağlayalım dedik ama adama bin tane kız gösterdik hiç birini beğenmedi ve giderken şunu söyledi abi izmirde bir tane güzel kız yokmuş bizi kandırmışlar izmirin kızları güzel olur diye bende emre izmirde izmirli kız yokki artık dedim ve gitti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
+1 yılKızlarımız böyle güzel. Ben yurtdisinda yasiyorum boyumda 1,86 benden uzun kız nadir ama geçen gün gördüm birtane belkidd biraz kısaydı benden ama kızda cok hantal duruyo ama 185cm vardı kesin. Şimdi kızlarımız hep uzun olsa en kötüsü 180 olsa nasıl cıkacaksın bu kızla sen hemserim?
10 YorumlaIngiliz kraliyet cemiyetinden mi geliyorsun nedir bu, Türk kızları diye başlayan cümleler?
41 Yorumla- +1 yıl
Evet. Soylu Biriyim.
Türk kızları havalı olmaya biz ittik erkekler olarak çok fazla değer verdi şımarttık şimdi bizi beğenmiyorlar en iyisi Rus ama o da ihanet ediyor işte kızlara değer vermeyin benden söylemesi yoksa kendini andriana lima görüyorlar hahhhhh
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen.
+1 yılOrtalaması 1.60
Zaten çoğu ülkenin ortalaması 1.58 ile 1.65 arasında değişiyor. Dünya standartlarının çok da altında değiller yani. Ben Bulgar/Rus olduğum halde 1.61'im.15 Yorumla- +1 yıl
Rus olsaydın 170 olurdu. Ruslar boyu uzun oluyo çoğunun.
- +1 yıl
Rusya'nın boy ortalaması 1.66'dır. Yani yarısı bunun altında yarısı üstünde. Ben gerçek sayılarla konuşuyorum kafamdan sallamıyorum.
- +1 yıl
tamam. Ben 155 rus görmedim zaten. Bulgarları bilmiyorum.
- +1 yıl
Babamda 2 nesil öncesinden falan türk kanı var belki çekinik gen olarak bana geçmiştir :d neyse yani dünya ortalamasının altında olmadıklarını belirtmek istedim. Zaten Ruslar ve Flemenkler falan en uzun ırklar olduğu için kıyaslamak saçma olur. İngiltere ve Fransa'nın Türkiye'den pek farkı yok.
- +1 yıl
Anladım Boyun normal Topukluyla 170 geçersin zaten ;)
+1 yılBoyum kısa. Havalı değilim. Uzun boylu erkek sevmem ama sevdicek 180 :(
Aşağılık kompleksim var özgüven 0
Sence %kaç türküm?11 Yorumla- +1 yıl
50 ?
+1 yılBoy ile havali olmanin baglantisini kuramadim ama ne bileyim. 1.72 boyundayim ama bu isler boyla olmaz ya sanki
09 Yorumla- +1 yıl
boy Önemli. Havalısınız kızlar :d. d
- +1 yıl
Böyle diye diye havali olduk :)
- +1 yıl
Güneş yokken Güneş Gözlüğü Takanlar Sizi. d
- +1 yıl
İnanir misin hayatimda 10 kere falan gözlük takmisimdir, bu dediginin muhattabi ben degilim yani aha aha 😏
- +1 yıl
Hiç görmedin mi ama ;)
- +1 yıl
Hemcinslerimi ele veremem kusura bakma. En azından bazı erkekler gibi masaya telefon, sigara paketi, araba anahtarı ve gözlük dörtlüsünü koyup görgüsüzlük yapmıyorlar :)
- +1 yıl
O dediklerin Doğru bak Yalan yok Yapan var. Kızlar'da Onlara Kanıyo ama aaa arabası varmış Bilme nesi varmış. Çıkıyosunuz ama.
- +1 yıl
Süphesiz ki. 10 parmagin hepsi bir degil.
- +1 yıl
Öyle
+1 yılGenetik öyle yapacak bir şey yok.. Siz uzun olanından bulun :)
18 Yorumla- +1 yıl
Bakıcaz.
- +1 yıl
Havası herkesin kendine göre vardır hatun Türkiye standartlarına uyuyorsa yapacak başka birşey yok elbette hava atacak... Hava atmak boy kilo ile değil
- +1 yıl
Süt İçmiyolar :d ondan. d
- +1 yıl
Sute suya bakmıyor bu işler. Genetik.. Bizim kökenlerimiz de de çok uzun bayan yok kalıplı bayan var.. Bakarsanız hep öyledir heybetli erkekler varmış şimdide o erkekler yok... Bodur ormanı gibiler ona bakılırsa..
- +1 yıl
Ben 4 sene önce her gün süt içiyodum. Boyum 183 Sütün Katkısı var. genetikte olsa iç yararı var
- +1 yıl
170 boyum topuklu ile 185 oluyorum sağol... :) dahası aşıyor beni
- +1 yıl
Bende Onu Diyicektin ağzımdan aldın. Ne demek ;)
- +1 yıl
:) :) :)
Erkeklerin hepsi 1.85 ya 1.68 im yolda yürürken benden kısa erkekler görüyorum...
24 Yorumla- +1 yıl
Olabilir ;) sonuçta 155 değil ama
- +1 yıl
Sen 170'in kardo mütevazılık yapma şimdi :D
- +1 yıl
şalsdkjfşalksdjfşlaks
Gizli Üye(30-35)+1 yıl179 um ve özgüven eksikliğim var baya baya.
boyum uzun olduğundan sürekli herkes bakıyor falan rahatsız oluyorum genellikle, hiç havalı değilimdir kısacası03 Yorumla- +1 yıl
179 :S Çok iyimiş benden uzun kız gördüm :D
Cevap sahibi+1 yılTam olarak turk degilim cerkesim :D rusluk falan var yani~ bide ailemdeki herkes cok uzun en kisa kisi anneannem 170 boyunda su anda :'3 ..
- +1 yıl
Boyun çok iyi Topuklu giyme ama. d
- Aile & Toplum konusunda 891 cevap paylaştı.
+1 yılGenler.. Uzun boylu olmak bir ayrıcalıkmıdır orası muamma.
çıtı pıtı olmak minyon olmak iyidir.03 Yorumla- +1 yıl
İstediğini düşün.
- +1 yıl
Minyonlar. d Güzel Oluyo d.
+1 yılHahah :D yorumlara baktimda neredeyse herkes 1.70 ve üzeri. sallamayın kızlar.
15 Yorumla- +1 yıl
:d bilemicem artık
- +1 yıl
183 :))
- +1 yıl
Yoo. Boyumu Söyledim ne alaka
Beni alabilecek bir bayan en az benim kadar olmalı :D boy 1.93 varsa eğer bu ebatlarda bir bayan direk ondayım :D
01 Yorumla- +1 yıl
Boyun Baya iyi kardeşim
+1 yılBoya bakmiyor hava işte havaliyiz diger kizlara on basariz napak turk genleride pek bir mukemmel iyikide turk kiziyim oh miss
33 Yorumla- +1 yıl
hahah Havamıda Atarım diyosun.
- +1 yıl
Attim ;)
- +1 yıl
Peki Öyle olsun.
- Aile & Toplum konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılAtalarımız böyle ne yapalım.
Uzun boylu olup çanta niyetine erkekleri mi taşıyalım hı?01 Yorumla- +1 yıl
. dd
Kisayim ama havali oldugumu dusunmuyorum. Minyon iyidir alisin artik. ☺️
13 Yorumla- +1 yıl
Boyu uzun Olan ne yapacak. d 2 tane kız alırım anca hahah. d
- +1 yıl
. d. d.
Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler buradan yorumla olayı sen artık
15 Yorumla- +1 yıl
;))
- +1 yıl
katılıyorum
- +1 yıl
Selamın aleyküm..
- +1 yıl
A. s
Gen. Havali olmalariysa türk erkeklerine oyle olmak gerekiyor o yuzden oyleler ve en iyisini yapiyorlar
01 Yorumla- +1 yıl
Türk erkeklerine Hava atmasanda olur malum :d. d
Benim boyum 1.70 gerçi anne tarafım Rus baba tarafım Makedon. Genlerle ilgilidir bence.
03 Yorumla- +1 yıl
:))
Hava mı :D Benim boyum 1.70 ben uzamam için doktora gidiyorum sen düşün :D
05 Yorumla- +1 yıl
Boyun İdeal Gerek yok bence ;) topuklu var
- +1 yıl
Boyun İyi Takılma ;)
- +1 yıl
Senden'de
Yaratılış gereği böyle yapcak birşey yok :) Türk Kadını = Kısa boy + Kalça :)
02 Yorumla- +1 yıl
Omg d. d.
Havalılıkla boyun ne ilgisi var? Boyum 1.65 gayette özgüven sahibiyimdir
05 Yorumla- +1 yıl
. boyu kısa olan bile yok sevgilim 190 olsun felan diyolar. d
- +1 yıl
. d Bazı kızlarımız.
- +1 yıl
aynen.
Havalı olduğumu düşünmüyorum, boyum 1.74 ve Türk'üm.
03 Yorumla- +1 yıl
Boyun Baya İyi. Havalı Değilsen İyidir.
- +1 yıl
. d. d
rus kızlarının fizik ve yapısı bizim kızlarda olsaydı , kıyamet kopardı heralde :))
01 Yorumla- +1 yıl
O zmn Düşenemiyorum..
+1 yılEvet uzun değilim şikayetci değilim iyiki bu boydayım ortayım 1.70 im
01 Yorumla- +1 yıl
Boyun iyi.
bunu söylemekten bıktım ; eşşeğenn zikinden dolayıı
07 Yorumla- +1 yıl
;)) Güzelmiş.
- +1 yıl
Eşşekleri Tanıyosun. d biliyosun ne mutlu sana
- +1 yıl
Bu konuyu sen getirdin. Küfür etme Yakışmıyo sana.
- +1 yıl
Afferim :D
genetik olarak boyları kısa ve abazanlar bir yerlerini kaldırdığı için havalılar
01 Yorumla- +1 yıl
...
Gizli Üye(25-29)+1 yıl1.73 üm ve gercekten hic havalı degilim hani hava bende 0 dır heralde :D
14 Yorumla- +1 yıl
Hiç mi? haval olmadın. d Boyun Güzel. d
Cevap sahibi+1 yılSagol boy icin ama cidden hic havam yok sevmem zaten öyle şeyi insan dedigim samimi olcak ya
- +1 yıl
Aynen. d bak benim gibi Yabani Olmucak
Cevap sahibi+1 yılAy hayır yabani olma :D
He yav knk hepsi minyon :d. D Kendime gore es bulamadııığğğm :d. Dd
01 Yorumla- +1 yıl
:))
Boy kısmı allahtan bir şey demiyeceğim ama havalı olmalarının nedeni abaza türk erkekleridir
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen kardeşim
+1 yılBöyle konustuguna gore bir yara almissin :)
09 Yorumla- +1 yıl
Yoo. Yara Almadım. Havalı kız. d
- +1 yıl
Sende önyargılısn hemde çook
- +1 yıl
Ben Gördüğümü Söylüyorum. Ön yargılı değilim.
- +1 yıl
Yanlis görmûssun ya da her insan bir olmayabilir geneline göre yargilamayacaksin. Tûm tûrk kizlarini tanidin mi ki böyle iddali konusuyosun
- +1 yıl
Tanıdım. Devir Değişti. %50 böyle malesef
- +1 yıl
Üzüldüm adina kardesim
- +1 yıl
Üzülmene gerek yok. Ne için üzüldün
- +1 yıl
Böyle düşûnmene. Bende bir türk kızıym sonuçta
- +1 yıl
Üzülmene gerek yok. Unuttum gitti
Benim boyum 166 haha 150-165 miş 😌
00 YorumlaAllah boyle yaratmis napalim simdi bacakmi takalim
05 Yorumla- +1 yıl
;) süt İçin
- +1 yıl
Süt İçersen Yine Birkaç cm uzarsın genetik olduğunu biliyorum.
- +1 yıl
Topukluyla Sorun olmaz.
Bizim aile hep uzun boylu. Genlerde var sanırım.
01 Yorumla- +1 yıl
Olabilir.
+1 yılSuna bak hemen halleniyolar hem cuceler hem yuce
01 Yorumla- +1 yıl
Birşey olmaz.
+1 yılRabbimin hikmetine bak sen...
03 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel yaratmış.
- +1 yıl
O her şeyi güzel yaratır.
- +1 yıl
öyle
+1 yıl160 ım gayet memnunum boyumdan (teselli )
01 Yorumla- +1 yıl
;))
+1 yılNe yapalım ölelim mi :D
03 Yorumla- +1 yıl
yok ölme Yaşa. Lazımsın
- +1 yıl
Allah razi olsun
- +1 yıl
:D Cümlemize
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Bu ikisinede uymuyorum problem yok
05 Yorumla- +1 yıl
180' herhalde. d
- +1 yıl
Boyun İyi. d Benim Okum. d
- +1 yıl
Nickin İyi. d
+1 yılbiz mutluyuz böyle bbbbbbbbb
01 Yorumla- +1 yıl
anladım. iyi
1.75'im ama havayla alakam yok :/
01 Yorumla- +1 yıl
Peki Öyle olsun.
+1 yılBenim boyum uzun ama tipsizim hava yapamıyorum
03 Yorumla- +1 yıl
:d Fiziğini kullan
- +1 yıl
Kendini göstermek için fiziğini kullanan insanlarla dalga geçiyorum ben
- +1 yıl
;) yapmasınlar
turk qizlari bilmirem ama menim boyum 170
01 Yorumla- +1 yıl
Boyunuz iyi.
+1 yılİnsan zıtını severmiş :dd
01 Yorumla- +1 yıl
. dd
- Aile & Toplum konusunda 7,8b cevap paylaştı.
+1 yıl1.55 olmak havalı olmayı gerektirir
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel. afferim d.
yapıcak bişey yok kısayız :D
03 Yorumla- +1 yıl
Süt İç.
- +1 yıl
İç İç Faydalı. dd
+1 yılBn de 1.55 ama havalı olduğumu düşünmüyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Havalı Değilsen Ne iyi. Bazılarında bir hava var üff görmen lazım.
- +1 yıl
Evet var oyleleri. Nereye gitse o bana bakiyo bu bana bakiyo diyolar. Sen bakiyon ki o da bkyo yani
- +1 yıl
Daha neler neler
- +1 yıl
Bizimkiler Yaptı. Güzel giyiniyo Kendini. d Birşey sanıyo. Çok insan var böyle
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen fazla tepeden bakıyo olmayasın
01 Yorumla- +1 yıl
Tepeden Bakmıyorum malesef durum bu :)
Yo benm boyum 1.80. Süt icmiyo tosbalar;D
03 Yorumla- +1 yıl
. d Boya bak. d erkek zor bulursun sen. d. d.
- +1 yıl
peki
ben 172yim
01 Yorumla- +1 yıl
İyi Boyun.
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1,66 boyum hiçte kısa değilmki
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıldgrumu sölüosn
- +1 yıl
Boyun İyi ;) Topukluyla ooo
Cevap sahibi+1 yılaynen topukluyla 1,70 i geçio
- +1 yıl
Sorun yok ozmn
cok az harekten dolayı
00 YorumlaHacı daha çözemedim
03 Yorumla- +1 yıl
Çözersin.
- +1 yıl
tamam
genelleme yapmasak:)
03 Yorumla- +1 yıl
Ne oldu ki :d
- +1 yıl
Üstüne Alınma boş ver.
Gizli Üye(30-35)+1 yılanan çok mu uzun
07 Yorumla- +1 yıl
he Çok uzun :d
Cevap sahibi+1 yıleminim
- +1 yıl
Senin Boyun kaç.
Cevap sahibi+1 yıl1.69 benim boyum uzun sayılmam ama deme ole laflar bigün kısa birine aşık olursun :)
- +1 yıl
Boya Takılmıyorum. Seversem Sıkıntı Yok. Senin Boyun İyimiş ;)
Cevap sahibi+1 yıltımım görüşürüz :))
- +1 yıl
Görüşürüz.. )
Yok normalim ben :)
01 Yorumla- +1 yıl
Normal tm d.
+1 yıltürk olduğumuz için
02 Yorumla- +1 yıl
;)) Olabilir
Minyon severim
11 Yorumla- +1 yıl
...
+1 yıl1.70 benim boyumda
01 Yorumla- +1 yıl
İyi ;)
arz talep meselesi
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar