AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Tuana bu ismi duyunca bile tuhaf geliyor cok itici
guzel olurlar aslında genelde :D
Tuana adında tanıdıgım kız cocuları cok gıcık oldugu icin isimden de sogudum :)
hahahahah :D komıkmış
😁😁
Ezgi bu kıslar hep gıcık oluyo
:D:D:D:D soğukkk
Gülfem isminlede sorunun var mı :d
yo kendı halınde :D
Haha guzel o zaman :)) soruna gelirsek kayra ve eda ismine ifrit oluyorum :D
eda yı bende sevmem egoist oluyolar :D
Ay evet bide esmer oluyo çogu yolasım geliyo -,-
aynen öyle ama yolma boşver :D
eda sevgililerinden birinin adımıydı :D
eskilerden bırı dıyelım :)
Aynen kayra en nefret ettigim sevgilimdi eda en yakın arkadaşımdı ikisi beni birlikte aldattı
ovvvv senınkı daha kötüü :( boşver onlar kaybettı senın gıbı iyi bir ınsanı :) onlar üzülsün
Keşke bunu 1 aylık depresyona girdigimdede soyleyen biri olsaydı ali :)
o zaman tanısaydım sızı söylerdım. cok ıyı dertlesırım herkes benımle dertlesır burada :)
Dertleşelim mi diyosun :D
benım pek bı derdım yok ama sızın varsa dınlerım seve seve :)
Fark etmez istersen anlatırım :)
tabı olur sevınırım :) buyur gel anlat
Benim prensibim var ilk mesajı ben atmam :D
hahahahaha :) ıyıde derdı olan sensın
Erkek olan da sensin :D
Erol diye isimmi olur.
sonunada daşş koyarlar :D tmmdır
O yandan sıkıntı yok da peder adı benim türkçede r ve L yok pelteğim gerisini sen düşün işte
Şaziye cok itici bir isim hic sevmem :D
böyle dedikoducu gıbı demı :D
aynen oyle o ismi duydugum an kişiyi gormeden dedikoducu merakli herseyi soran bir tip beliriyor aklımda :D
aynen benımde :D:D:D:D:
birde erkek ismi olarak Hüsamettin, Taşkın var bunlarda cok itici geliyo bana :D
kubettın dıyen duydum ben ve halen ınanmıyorum :D @_Vadi_
:D benim kafadasın kanka
hahaha kubettin diye isim mi olur bende ilk defa duydum cok ilginc :D :D
bu pembeliler niye eksilediniz beni :D:D
görüşleri oku bende cok şaşırdım :D
onlar şaziyedir :D
İlginç valla çocugun gelecegi ile oynamışlar resmen :D
hahahhah olabilir :D :D
aynen :D
:D :D
Ümit çirkin erkek ismi :D
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Buse ismini sevmiyorum.
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Mehmet ve ali duymaya tahamulum yok cidden 😊
:( aaa neden ki
Kotu anilarim var o isimlerle aslinda fena degiller ☺
hım pekı öyle olsun bakalım :(
Tayyip, Bilal :D
:D:D:D:D:D tayibi kımse sevmez kanka :D
:D :D
Gül, büşra, idris, fahri,
Betül
bir nedenı var mı :D
Hayatta en nefret ettiğim insanın adı :D
:D evet harbıden ıtıcı olurlar
Merve.
Sebep var mı öylesinemi
Evet var :) ama özel ;))
Tskler saygılar
:))
Büşra Kübra Ebru
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Yani bu isimlerde ki tanidigim kizlarin hep bir yamugunu bir illetligini gordum o nedenle bir algı olustu. hoslanmiyorum ;))
haklısın pekı o zaman :)
:))
Simge, İmge, Çiğdem, Ece
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
İmge ve Ece isimli kişiler genel olarak hiç hoşlanmadığım tipte 2 kişi olmakta ama Çiğdem ve Simge öylesine.
hım pekı tskler
pelin! nefret ederim
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
bilmiyorum duyunca bir sinirleriniyorum hepsi de aynı tip zaten bir iticilik hissediyorum nedense
soğuklar :D
aybike, ibrahim, irem, binnaz, sevde
Bir neden var mı yoksa öylesinemi
nedeni yok sadece çok sevimsiz isimler
Merve
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Butun merveler ve merve adaylarii manyak bence
genel degılde bazıları desek olmazmı :)
Bana denk gelenler
en doğrusu :)
Zahide, Rabia, İbrahim.
Sebep var mı öylesinemi :)))
Var. :D Söylemeyeyim anlarsınız ya
Söyle :)))
Özgül. Elif. umut. isimlerini hiç sevmem
nedenı var mı yoksa öylesınemı :D
Var tabi umut ibnesi beni elifle aldatmıştı.. Özgül de sinirin tekiydi :D
:D hem komık hem trajık :D
Artık sadece komik :D
aynen :D
Ali, Osman, Kemal, Tarık.
ali demıyeydın ıyıdı kanka :(
Serkan-onur
sebep var mı yoksa öylesınemı?
Serkan eski sevgilimin ismiydi onurda kankamın ismiydi ama son zamanlarda pekte iyi anlaşmıyoruz
Hımm :))) iyimiş
😏😏😒
furkan ve umran
:D neden pekı D:
Murat, Çisem, Hande
adımda ne varmış ya? Murat ın neyi kötü?
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Bana hep küllüm zararı dokunmuş insan isimleri. İsmin suçu ne? diyesim de gelmiyor değil ama napalım kader.
Fatma.
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Oyle degillerdir mutlaka ama salaklarmis izlenimini veiyorlar dovesim geliyor kac yaslarinda olurlarsa olsunlar buyukannemin adi fatma :/
hahahahhaha :D son darbe iyidi :D büyükanne
Abdul Rezzak Bin Berrak
Abuzer Kömürcü
Arap isimlerininin hiçbirini sevmem.
Gıcık değilde Yeliz ismi tuhafıma gidiyor.
Alev
Çok ateşli :)))))
Aleyna ve nedim
Neden?
Bu iki isimdeki insanları genelde sevmiyorum anlaşamıyorum
Hım peki tskler
Rica ederim
Yağız ve yavuz :D
neden pekı öylesınemı :D
::D ulan eski sevgilimle babasının adi bnde sevmem
nedeni yok hiç sevmem işte :D
Anıl..
hayrettt genelde kızlar bayılır :D
Bırak ya isim güzel olsa da ismin sahibi olan kişiler gıcık :|
demı haklısın :D supersın
alilere gıcığım 😀
:( deme öyleeee
şaka şaka 😊 en sevdiğim isimlerden biridir. Haticelerden ve ibrahimlerden nefret ederim 😀
aaa tsk ederım :D hatıcıler ıspıyoncu olur genelde :D
Ibrahimlerde kıro olur 😀
hahahahaha :D
muratlara gıcığım :D
damlarından hoplayamadıgın ıcınmı kanka :D
:D hahahaha hayır ya bir murat bütün muratlardan nefret ettirdi zamanında :D
hahahahahahah :D ıyı bakalım kardo
Büşra
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Vardı :s
pekı nasıl ıstersenız :)
Acun, ezgi
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
elif , gizem , özlem sever o hahaha :D
Bir nedeni var, Acun ılıcalı ve ezgi mola dan nefret etmem :D
@-Elfoo- Özlem mi seviyorum ben Elif hanım :D (Sen varya sen...)
@_Muco__ hahaha ben var ya benn :) :D 3 ismi unuttum neyi seviyordun? sen özlem diye hatırlıyordum :( :D
yanlış etiket ayyy :D @_Mucoo_
@-Elfoo- Gaye olabilir mi? :D
Hem sen niye sürekli hesapları iptal ediyosun d[o. O]b
sıkılıyorum sonra sizleri özlüyorum geri dönüyorum ne yapayım :D. öbür hesabımı kapamamın nedenini biliyorsun soruma milletin abuk subuk yorumlar atmasıydı. şikayet etsen bile kaldırılamazdı bende 24 saat beklemeye tahammülüm yoktu. :/ o yüzden
@_Mucoo_ evet olabilir :)
@-Elfoo- Yalandan kim ölmüş, bizleri özlüyomuşta :D
Bende neler düşünmüştüm bir bilsen...
@_Mucoo_ Ne yalanı ne saçmalıyorsun? :D ne düşünmüştün cidden merak ediyorum. millettin paylaşımını maf ettik senin sayende özelle gel :D
Merve
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
itici geliyor nedense bilmiyorum :)
pekı :D
İrem ve burak
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Tanıdıgım burak ve iremler kötü ve mıymıntı tipler cıktı
:D:D:D angaralı degıl o zaman onlar
yok knk angaralı da tutmuyo onlar angaralı drğildir onlara karışmıştır başka kan
aynen bencede kanka :D
Büşra :D
sen aşağı bak :D
Herkes Büşra Demiş var bir şey onlarda :D
aynen :D
Büşra
sende yukarı bak :D
Kudbettin :)
o ne ya :D:D:D:D
Inanmican ama isim oluyore :)
öyle ısımı var ya abartma :D
Var valla bak inanmiyorzan google teyzeye sor.. düsün sene senin ismin kudbettin mis :))
allah korusun kız :S babamı öldürürüm
Peki kudbettin :)
ıyyy deme deme :D deme öylee
Ama kalbimi kiriyorsub kudbettin ne dedim ki ben simdi?
valla cok ıtıcı ya :D deme
Tamam kudbettin bidaha demem aaa :)
:D valla şikayet ederım bak :D adım ali alii :D
Tamam kudbe pardon ali :)
Aysu , ecem
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Aysu denen kizlarla hep kavga etmisimdir sevmyrm hic bsylerni
haklısın dostum
Büşra isminden
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Var :D hem kavga ettigim kiz hemde sevdigim cocukla cikan kiz bu busralar beni buluyo hep
:D boşver uzak dur onlardan
Aynen :D
Cem can diye isim miolur
Murtaza
İsim mi o?
evet
Vay be :)) hiç duymadım
iğrenç dimi
Hemde çokk :))
en buyuk ozelligi karizmayi kafadan resetlemesidir. mesela bir berke, bir murtaza'dan 1-0 onde baslayacaktir her ise.
Aynenn :)))))
furkan
Eski enişte herhalde :)))
enişte olsa yine iyi :D enşte dahi olamadı sapık
Hahahhahha :))))) ucuz kurtulmuşsun
hiç sorma sapık falan ama seviyom be :(
Eeee ne olcak böyle peki :/
bişey olduğu yok ki onun çevresinde ne kızlar var bana mı bakacaktı allasen
Öyle deme deme sende güzelsin dostum
güzel değilim ki sevmedi beni
Boşver ya o kaybeder
hiç sanmıyorum
Cengiz
Nedeni varmı?
Hem isim itici geliyor hemde sinir olduğum birisi vardı :D
:))) iyi bakalım
kezban
o ztn fıks :D
erkeklerde ise berkecan recep tayyip :)
tarık and furkan
neden pekı
ayıptır söylemesi furkanlar biraz yavşak tarıklarda garip oluyo
ahahahahahahah :D
Birsen utku
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Ayşegül Fatmagül
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Aslında yok ama duymak istemiyorum öylesine yani
hım pekı :)
fatmagulun sucu ney lov?
bir de Ali var tabi
:D
deme öyleee demeee :(
Tuğçe, ozan
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Geçinemiyorum nedense hep iyi olup sonunda düşman oluyorum bu isimlilerle
:D hahaha iyimiş
Sude
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Bir zamanlar en yakın dostumdu ama bir zamanlar
hım pekı tskler
Tuğba, ecem, rümeysa
En sevdigim isimler
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Öylesine canım istiyor sevmiyorum :)
haklısın :D
Sudeşu
:D:D:D: ıyımış
Merve
Neden?
Pakize :s
Hahahhhhhha :))))
GİZEM
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Sevgilimle aramıza giren 3. şahıs..
hım ıyı o zaman sevme :) haklısın
Yani :)
Senaları sevmiyorum
hamd u sena :D
özge
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
var
özel degılse dınlemek ısterım tabi özel degılse
Kemal
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Var ama soylemem
nasıl ıstersenız :)