bu arada adım ALİ :D:D:D:D
En gıcık aldınız isim ya da isimler neler?
bu arada adım ALİ :D:D:D:D
Ahmet Mehmet Batu veya Batuhan gibi isimler.. Sevmem ama bir kişi o ismi taşıyor diye konuşmamazlık etmem.
Bayanlarda Ayşe isimli biriyle münakaşam yüzünden sevmem o ismi..
Derya hülya da aklıma gelenler arasında..
tsk ederım :)
Rica Ederim..
sanem, aleyna, bade, hannas, alara, jülide, kezban bu isimlerin anlamları hoş değil dinen de uygun değil bu yüzden sevmiyorum..
cok haklısın
Allahın sıfatlarının insanlara koyulması rahatsız eder
Bkz Samet yerine Abdülsamet
Bkz Bekir yerine Ebubekir
aynen öyle o konuda cok haklısın
recep
tayyip
erdoğan
hahahahahahahah :D ayneeeeeennnnn
Cevap
40Cevap
irem ismine uyuz oluyorum. tanıdığım her irem ismindeki kız gıcık olabilirmi ya bir tanesi düzgün olsun ama yok. o yüzden irem ismi çok iticiii. ss
:D öyle takıntılar bendede var özellıkle şakirlerde
:D:D:D:D neyse tıple dalga olmaz gerçi isimlede olmaz sadece ön yargı
hahahahaha :D buda iyimiş
Almila alara Dilara Doğa vs Tarzı kız isimlerinden nefret ederim :) erkekte Osman'ı sevmem 😂
Havalımı oluyo ne o kızlar :))
:))))) peki tskler
Eigte ki arkadaşa katılarak ekleyeyim :
Uyuz isimler : betül, cannur, merve, oğuz, cengiz..
tsklr kankam :D
merve betül oğuz ve cengizi severimo
Büşra, Merve, Burcu üzgünüm ama hiç sevemiyorum bu isimleri :O
Öylesine demi :)
evet öylesine hatta en yakın arkadaslarımdan birinin adı Merve :D
:))))) iyimiş
Okşan vb. isimler bir de boğaç Buğra gibi. Dürdane hamide şaziye merve gibi öfff ne gıcıkmışım 😁🙈
hahahahah.:D kanka sende tum herkesten nefret edıyon ya ali hariç :P
Hüsniye fikriye necmiye offff offfff daha çok varda boşver oklar bana yönelmesin 😊
:D hahahaha korkunun ecele faydası yok sayy
ali hııı alii demek :(
ama bende aliyim :/ :(
yok sadece ali :(
gamze, gizem, ezgi, ne kadar gıcık isimler ya :D içinde g harfi bulunan isimlerden nefret ediyorum çok iticiler :D
sırf g yüzündemi :D
sadece o değil çok itici isimler :D
:D hımm anladım :D daha bunlar bısey degıl dıyosun
aynen :D
gizem super isim bence
ay hayır. ss
Abdülrezzak , cabbar , şakir , salih , imran , büşra :D
haahaha :D
Şakir ismini sevmiyorum..
nedense ısınamadım...
Birde yasemin ismine gicigim..
aynen abi ya bende sinirr oluyorum :D yaseminlerde havalı olur genelde :D
Deniz
Berk
Berke
Cenk
Ateş
Murat
Bunlara ayar oluyorum itici geliyor.
Berkeye katılıyom dostum
Çok iyi inşş gönlünce olur dostum. Aman çocugu hayattan soğutma :))
Bektaş
Egesel
Su iki ismi tasiyan her kim olursa olsun duyunca bu isimleri öz Türkçe konuşup hatim indiriyorum
hahahaha :D komıkmış
Bektaş bektasilerin genel adidir
Egesel Adnan Menderes i idam ettiren onun bunun çocuğu bir savcidir
Onun bunun çocuğu olan o savci yemek yerken ekmek bogazina takilip boğulup geberdi ayri mesele
o zaman supermış bende nefret ettım onlardan :@
Zeynep isminden acayip nefret ediyorum:DD
Şaziye
Şükriye
bunları duyunca bir camdan atliyasım geliyo:DD
hahahahahahah :D antıka ısımler
:DDD valla o isimle kişilerle pek aram yok
itici gelıyolar ondan
Aslında isimlere değil şahıslara karşı bir nefret olduğundan isimlerede yansıyor. Var bir kaç isim bendede.
özel degılse alabılırmıyız?
tsk ederım :)
Murat mı? 😞😞
Vaaayy beeee 😑😒
Mehmet o ismi duymaktan hic hoşlanmyrumm her yerde varrr
herkeste var evet. ahmet mehmet ali ayşe fatma :((
hahahaha :D tsk ederım aliler iyidir sevin oları
aaa üzüldüm bak :(
ıyyy can dan nefret ederım :D
alican dedın ya :D
:D hahahah öyle soğuk espırıler aklıma gelmez :D
Kübra , Merve , Eda
Bu isimlerde tanıştığım herkes mi gıcık olur arkadaş yaa :D
eda dan tıksınıyorum cok havalı :D oluyolar kısmen
tabı genelleme yok :)
Merve Bahatti ve Ayşenur isimlerinden nefret ediyorum
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
var
özel degılse söyleyın özelse kalsın
Bu dünyada kimseye güvenmemem gerektiğini en acı şekilde öğrettikleri için
anladım geçmiş olsun.(
Ali ismi güzel yaa :) ben rumeysa melisa feyza gbi isimlere antipati duyyorum bilmiyorum beden :)
:D:D:D tsk ederımmm ama bazıları begenmemış :(
Ata dan sonra en asil isimlerden bence Ali :)
cok cok saol :) tsk ederım
Rica ederim :)
Busra cigdem yasemin murat ugur bunlar gicik olduklarim.
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
böyle farklı isimler olur ya hani çok itici geliyor bana ecemsu yok bilmem ecrin elifsu sudenaz :D asuman nedir arkadaş kevser var birde :D
hahahah :D aynen kardo
Taylan ve türevleri..
Geneli esmer ve. avşak oluyor..
Itici gelen bir isim yok sadece komik gelen isimler var
mesela?
Abdulrezzak, Mualla, Şinasi, Memiş, Şaziye
hahahahah :D şemsettin
Ağlarken guldurdun valla :D
hahahahaha abuzerde olabılır hele bıde soy ısmı gaadayıfsa :D:D allah aglatmasın :D
Berkay isimli tanıdığım bütün erkekler dengesiz ve gerizekalı çıktı :D
:D o kadar yani :D ama genelleme yapmıyalım ınsan gıbı ınsanlarda vardır muhakkak
Yok genelleme yapmadım tanıdığım kadarıyla: D
:D ama ısım harbıden egoist bı ısım :D
Aynen evet hepsi kendini begenmis :D
burada yazarım ama şimdi kendini bir pok sanmasın
nasıl ıstersenız
ya ne ii adamsın l*n
tsk ederım sızde öylesınız :)
teşekkür :))))
Ben buralar zeynebe gicigim direk kiza yönelik isme karsi birseyim yok
oda ıyımış :D
Oğuzhan helin ve buse isminden katıksız nefret ederim bana bazı insanlari hatirlattiklari için
anladım saygı duyarız :)
Ooo :D gencler kusura bakmayın ama Sena. Yani yok böyle bişey 8 tane sena tanıyorum sekizi de bozuk :D ama yine de siz bilirsiniz :D
:D:D:D:D::D bıde başında hamd u sena varsa tmmdır :D
Oha :D afshdjd espri yeteneğine bayıldım doğrusu :))
:D geç dalganı :D
Yaaa dalga getmedim :D
:D pekı o zaman tsk ederım :D:D:DD
Ayıp oluyor ama isimlerle kişileri eleştirmek üzmek kırmak olmamalı
yo ztn nıyetımız asla o degıl. detaydada belirttim o kişiler benden bin kat ıyı ve bin kat kişilikli insanlardır
Apo (Abdullah Öcalan)
Selahattin demirtaş
Sırrı süreyya
bu isimleri duyduğum anda kafam atmaya başlıyo
Gökçe çağla Dilara didem damla hilal berfin yasemin ajdkks
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Sevdiğim çocuğun eski sevgililerinin ismi :D
oha haremmı kurmuş :D
hahah
Daha aklıma gelmeyen de vardır, aynen harem kurmuş heralde allahın cezası :d
vay be :D helal olsun
Ne helal olması be 😠😠 hepsi kısa sureliydi en uzun benimle oldu beni seviyor zaten hıh -.-
dıyosun :P
Diyoruum
allah mutlu etsın o zaman :)
Eda, aylin, ayşe, almina, eliz, ipek, idil, elif, umur, ali, berke
:/// ali demek hıı öylemi
Kişisel algılamayın, şuana kadar ali isminde kimi tanıdıysam hiç hayrı olmadı
neden pekı ne yaptılar sıze adaşlarımın
en basitinden, bir tanesi annem ile babamın boşanma sebebi oldu...
vay... vayy :(
Zeliş, Kemal, Sabiha, Zübeyde
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Kulağa hoş gelmiyor bu isimler ne bileyim bence itici eski isimleri pek sevmem
evt haklısınız
bir isim var o kadar gıcıgım ki zikretmek bile istemiyorum
Ali:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(
demeeeeeee :((((((((((((
Vildan isminden oldum olasi hoslanmadim
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
hahahahaha :D
Guldane, yektane, fayika 😬 hic sevmem :)
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Var nedeni :) kisiliklerinden dolayi, zaten ayni isimde baska insanlarda tanimadim, tekler :)
pekı saygılar :)
Çapan, imdat, döndü, yetiş.
öyle isim hiç görmedım :S
Cigdem ismine isinamiyorum :/
soğuk gelıyo o kısıler demı
Yani hepsini katmak istemem hani bu sitede o adda birisi varsa diye ama ne biliyim bana gercekten soğuk geliyo. ÇİĞDEM uuu :D dondurucu ehehe :D
aynen :D
Şekirnaz Şadiye Şaban :))
şekirnaz hıc duymadım :D
aynen çok şanslıyım :D senın var herhalde
öyle deme ya :(
Neden ki :)))
:)))) uff bende ne sandım ya
Yazık ya :))))
Çekk tabii zalımmm :)))
:)))))) suna bak ya
Pişmiş bide :))) utanıp geliyom diyo :)))
Nur ismi kıl oluyorum o isme
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
:D sinsiler demek
hım pekı tskler :)
Tüm isimleri seviyorum hepsi benim bebeğim gibi :D
kubbettin şemsettin :D
Onlara bebeğim diyemem :D Ellerinden öperim:D
hahahahah :D
Samet ismine uyuz oluyorum.
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
@justice4
yok her ismin bir manası var anlamı ve o kişiye saygım var
Alpaslan :D
Bu İsmi Söyliyemiyorum Bile
araya r kaçıyo demı :D bendede öyle oluyo :D
Banu ismi acayip itici değil mi ya
bilmem size göre öyleyse saygı duyarım :)
Teşekkür ediyorum :)
Bayan ismi olarak DÖNDÜ isminden nefret ederim:))
hahahahah nerden döndüü :D:D:D:D::D
nadire, nazmiye, malik gibi
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
malik isminin anlamı. diğerleri de son kelimeleri çıkınca erkek ismi oluyor o yüzden
malik, cehennemin yöneticisi olan melegin adıymış.
enteresan ama malik konusunda haklısın :)
Ayşegül ve tuğçelerden nefret ediyorum.
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Nedeni var.
pekı ısrar etmıyım nedeni için :)
Bencede aklıma geldi yine kızdım.
özür o halde :)
Dileme yav önemlideğil :)
Hilal kübra merve ömer ve daha bir sürü
öylesıne demı bunlar :D
Büsra merve gck oluorm :)))
Merve evet bende :))
berkecan melisa ceren
Bir neden var mı yoksa öylesinemi
Peki :)))
eski sevgililerimin isimleri :DDdd
hangısı :D
hepsii hiç farketmez :DDdd Allah'a havale ediyorum onları :DDddd
hahahahahahah :D
ahahah az kişneee:DDdd
baya guldum ama :D:D:D:D:
Gülmek iyidir gül gül hep gül:DDddd
aminn cumlemız ınss :D
Elif , nur , sena , mehmet , hasan , fatma
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
isimlerden çok ismi taşıyanlara bakıyorum
Rahmiye, hele birde başına YA koydun mu al işte :)
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
YArahmiye işte oğlum ne nedeni? :)
:D yani dini oldugu ıcınmı :D
toprak atın üstüme :)
büşra kübra mahmut osman hüsnü satılmış :DD
yok hüseyin iyidir :)
büşra iyi ya :)
hiç sevdiğim bir büşra olmadı hepsi uyuz :D
soğuklar ama genelde güzel oluyolar :D
yok be bırak allasen :D
güzel güzell :D ben bı kaç tane tanıyom :D
ben hiç tanımadım güzel :D
senın adın ne senın ısımınde olan kızlara bakayım bundan sonra :D:D:D
rüya ben :D
adında senın gıbı olmasın :)
neydi bu şimdi :D
yanı sadece rüyalarımda olma realistim ol demek :D
anladıım iyi o zaman :D olurum merak etme :D
tsk ederım cok kıbarsınız :)
Aslı, yonca, tuğba, melek..
bir nedeni var mı yoksa öylesinemi?
Berke ismini nedense hiç sevmiyorum ya. Bak Berk, Berkay, Berkan isimlerini çok severim fakat Berke ismine kanım ısınamadı
Modern isimlerin hepsine gıcığım
Ben yokum o zaman içinde :)))
Değil ;) @DeAmor
Mekke de bir dağ ismi @DeAmor
Eski isimler. Ayrıca cansu merve didem
Hım nedeni yok demi öylesine?
Çok itici geliyor ve bu isimdeki herkes sinsi
Hım peki tskler :)
Sidenur ne gıcık isim değil mı?:)
bılmem hıc denk gelmedım öylesıne :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar