En gıcık aldınız isim ya da isimler neler?

duyunca bu nasıl isim hiç sevmem dediğiniz ya da tüm a kişileri böyle olur dedıgınız ısımler var mı ?
mesela ben şakir isminden nefret ederim .. belkı o kişiler insanlık ve kişilik bakımından benden cok cok üstünler ama sevmıyorum yani :D
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar lütfen kimse kırılmasın ya da bu kadar büyütmesin. kimseyi kırmak ya da kimseyi küçük düşürmek gibi bir gayam yok sadece zevkler ve sizlerde saygı duymanız gerekır lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
oh beeee ALİ diyen olmadı :D:D:D:D
bu arada adım ALİ :D:D:D:D
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
En gıcık aldınız isim ya da isimler neler?
Cevapla